• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

فرش را از زیر پای خانواده اناری کشیدند

  • 12 مرداد 1397 - 10:34
فرش را از زیر پای خانواده اناری کشیدند

یک خانواده اناری که از قشر کم درآمد هستند گفتند که صبح امروز به دلیل بدهی، فرش زیر پایشان را آمدند و بردند.

مادر این خانواده به انارپرس گفت: وقتی ازدواج کردم خانواده ام چون خواهرم چند ماه قبل از من عروس شده بود، دستشان خالی بود و نتوانستند برایم جهیزیه بگیرند. به همین دلیل برای مدتی در خانه پدر همسرم زندگی کردم.

وی افزود: بعد از حدود ۲ سال به خانواده ام گفتم که برایم جهیزیه آماده کنند تا زندگی مستقل تشکیل بدهم اما خانواده ام گفتند که ما توان تهیه جهیزیه را نداریم. من و همسرم چون دوست داشتیم زندگی مستقل خود را آغاز کنیم، من کم کم وسایل مورد نیاز را به صورت قسطی خریداری کردم و اقساط آن را هم به تدریج پرداخت می کردم تا اینکه متاسفانه همسرم که کارگر بود بیکار شد و از نظر مالی عقب افتادیم و نتوانستیم پول قالی را بدهیم.

این بانوی اناری گفت: صاحب مغازه چند بار تماس گرفت و پول قالی ها را طلب کرد، من هم قسم خوردم که فعالا دستمان خالی است اما با این وجود امروز صبح آمد و قالی ها را با خودش برد. خیلی دلم شکست، جلوی دو فرزند خردسالم خرد شدم….

شماره تماس این زن که با همسر و دو فرزندش در شهر انار ساکن هستند، در اختیار انارپرس است. اگر افرادی تمایل دارند که به این خانواده کمک کنند می توانند به آیدی تلگرام انارپرس اطلاع دهند تا در اختیارشان قرار گیرد.

آیدی تلگرام انارپرس:

anarkhabar@

 

 

ثبت دیدگاه