• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

انار دارو، اولین فروشگاه آنلاین حوزه بهداشتی در استان کرمان

  • 21 مرداد 1397 - 17:49
انار دارو، اولین فروشگاه آنلاین حوزه بهداشتی در استان کرمان

انار دارو، اولین فروشگاه آنلاینی در استان کرمان است تمام محصولات آرایشی بهداشتی، شیرخشک، غذای کودک، لوازم پزشکی، لوازم مصرفی، مکمل ها، فرآورده های گیاهی و سنتی را به صورت آنلاین عرضه می کند و ساعت کاری آن از ۸ صبح تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۲ است.

این فروشگاه از چند ماه قبل فعالیت خود را در انار (خیابان امام) آغاز کرده.

 

آدرس سایت :

www.anardaroo.com

 

علی علیزاده داروساز و موسس داروخانه آریا در این خصوص به انارپرس گفت: تمام امتیازات فروشگاه آنلاین اناردارو مربوط به داروخانه آریا شهرستان انار است.

به گفته او، بیشترین خرید اینترنتی در اناردارو با مستندات موجود و به ترتیب «تهران، شیراز، گیلان، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، کرمان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و … بوده اند.

آقای علیزاده افزود: مردمانی هستند وقتی به داروخانه تشریف می آورند برای خرید محصولات آرایشی،بهداشتی نمی دانند چگونه خواسته خود را مطرح کنند یا اینکه سوال کنند چه قیمت ها و برندهایی وجود دارد و کارآیی و مزیت آنها نسبت به بقیه چگونه است اما با اناردارو خیلی راحت می توانند در قسمت جستجو سایت محصول مورد نظر را از هر لحاظ بررسی کنند و اگر در مورد محصول سوالی داشته باشند این امکان هم فراهم شده است که به صورت آنلاین سوالات خود را مطرح کنند و جواب را توسط مسئولین فنی داروخانه آریا دریافت کنند و با اطمینان بیشتری از خرید یا عدم خرید تصمیم گیری نمایند و باعث می شود از دیگر سایتها که فاقد نماد اعتماد الکترونیک هستند خریداری نکنند و شاهد کلاهبرداری و …در این زمینه نباشیم.

وی گفت: خیلی از همشهریان که کارمند هستند و یا کاری دارند که نمی توانند محصولاتی نظیر آرایشی بهداشتی،شیرخشک،مکمل و…در همان لحظه برای منزل تهیه کنند می توانند از طریق اینترنت و یا تماس با اناردارو سفارش خود را ثبت کنند و اناردارو خیلی سریع محصول را به صورت بسته بندی شده به آدرس تحویل خواهد داد و اینکار برای کارمندان بومی خیلی موثر بوده است.

موسس داروخانه آریا خاطرنشان کرد: برای همشهریان و هموطنان گرامی یک کار خیلی راحت و بدون دغدغه است که بصورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را خریداری و خیلی سریع محصول را دریافت می کنند و نحوه پرداخت نیز به انتخاب خودشان یعنی بصورت کارت به کارت، واریز به یکی از حسابهای بانکی اناردارو، یا پرداخت درب منزل بصورت نقدی یا کارت خوان بیسیم صورت می پذیرد.

او افزود: اناردارو محصولات درخواستی را ثبت و با ارائه فاکتور با مهر داروخانه آریا تحویل مشتری خواهد داد که حق پیگرد قانونی نیز محفوظ بماند.تحویل محصول در شهر انار بصورت رایگان و اطراف با هزینه بسیارکم حمل و نقل و در کمتر از ۲ (دو)ساعت کاری و در دیگر نقاط کشور از طریق پست ویژه و در کمتر از ۳۶ ساعت تحویل خواهیم داد. ما اینکار را انجام داده ایم تا هموطنان گرامی از محصولی که میخواهند خریداری کنند از جزئیات محصول کاملا آگاه باشند و بدانند قیمت گذاری نیز بر اساس فاکتور شرکتهای توزیع کننده می باشد.میتوانند محصولات را با همدیگر مقایسه و ارزیابی کنند و در این وبسایت بصورت کامل تاریخچه سفارش،تراکنش ها،عودت ها،پرداختهای دوره ای و دیگر امکانات ویژه را قرار داده ایم.

این داروساز گفت:  برای تاسیس فروشگاه مراحل بسیار سخت و زمانبری را طی کرده ایم. از جمله مجوزها از مراجع ذیرربط، دریافت نماد اعتماد الکترونیک و ثبت سایت و از نظر موفقیت هم عرض شود برای هرکاری باید تحقیق و مهمتر از همه تلاش و پشتکار و صبوری باشد و تمامی نظرات موافق و مخالف را بررسی کرد و در نهایت تصمیم گیری شود که ما هم سعی کردیم این مراحل را اجرا و بحمدالله و شکر خدا راضی هستیم.

علی علیزاده در خصوص ادامه دادن این فعالیت نیز گفت: بله ادامه می دهیم. چون جوانهای بومی و تحصیل کرده بکار گرفته ایم و در آینده ای نزدیک به تعداد آنها افزوده خواهد شد و اینکه بتوانم چند خانواده بیشتر سروسامان دهم بخود می بالم.

وی در پایان گفت: در همین جا از جناب آقای مهندس انارکی محمدی نماینده محترم مجلس،جناب آقای مهندس زهرودی فرماندار محترم،جناب آقای دکتر اسماعیلی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،جناب اقای دکتر کلانتری ریاست محترم انجمن داروسازان کرمان و نائب رئیس انجمن داروسازان کشور،آقای دکتر زارعی ریاست محترم شورایعالی داروخانه های کشور،آقای دکتر اسدی پور معاون محترم غذا و دارو استان کرمان،خانم دکتر مهرابیان معاون محترم سابق غذا و دارو رفسنجان،آقای دکتر سلطانخواه معاون محترم غذا و دارو رفسنجان،آقای دکتر حسیبی دبیر محترم کمیسیون ماده ۲۰ رفسنجان،اعضای محترم کمیسیون ماده ۲۰ رفسنجان،آقای دکتر جمالی زاده معاون محترم بهداشتی دانشگاه،آقای دکتر برجی مدیر محترم شبکه بهداشت شهرستان انار که از موافقین این طرح بوده اند تشکر نمایم و نیز از زحمات مهندسین کامپیوتر عزیزی همچون مهندس شیبانی،مهندس رجبی زاده،مهندس صاحبی،مهندس زینلی و مهندس میرزاهاشمی و دیگر همکاران و بزرگواران که صمیمانه کمک حال گروه اناردارو می باشند تشکر و قدردانی میکنم.

 

 

ثبت دیدگاه