• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

استقبال از دانش آموزان اناری برگزیده کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری

  • 30 مرداد 1397 - 15:16
استقبال از دانش آموزان اناری برگزیده کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری

مراسم استقبال از نفیسه ناجی و زهرا زعیم حسینی دانش آموزان اناری برگزیده رتبه سوم کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری با حضور مدیر واعضای شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار برگزار شد.

احمد علی اکبری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پروش انار گفت: از دانش آموزانی که به مرحله کشوری راه یافتند، پنج نفر از آن عزیزان رتبه های سومی و برتری کشوری را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان انار، معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان افزود: سرکار خانم ها نفیسه ناجی در رشته هنرهای دستی و تجسمی و زهرا زعیم حسینی در رشته هنرهای ادبی رتبه سوم کشوری این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه افزود: آقایان محمدرضا فهیمی و علی اصغر فهیمی در رشته بازیهای رایانه ای و آقای سیدسعید مرتضوی در رشته وبلاگ نویسی رتبه برتری کشوری را از آن خود کردند.

احمدعلی اکبری ضمن تبریک به این دانش آموزان ، این موفقیت را به دانش آموزان و پرسنل آموزشگاههای آنها تبریک گفت و عنوان کرد: امیدوارم روزی برسد که تمامی دانش اموزان شهرستان کسب رتبه های برتر کشوری در زمینه های فرهنگی و هنری را در کارنامه خود به ثبت رسانند.

وی در پایان گفت: با توجه به استعدادهای دانش اموزان این شهرستان در زمینه های فرهنگی و هنری، امیدواریم در سال تحصیلی آینده شاهد موفقیت بیش از پیش آنان باشیم.

 

ثبت دیدگاه