• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

هشدار مجدد شبکه بهداشت انار به شهروندان درباره کلاهبرداران تلفنی

  • 10 اسفند 1392 - 0:05
هشدار مجدد شبکه بهداشت انار به شهروندان درباره کلاهبرداران تلفنی

یک ماه قبل شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در اطلاعیه‌ای درباره کلاهبردارن تلفنی هشدار داد. اما مجددا این کلاهبرداران تلفنی از طریق تلفن همراه با عناوینی مانند پزشک متخصص زنان و… با اهالی انار تماس گرفته‌اند و اقدام به گرفتن اطلاعات شخصی مردم کرده‌اند.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار مجددا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اخیرا فرد یا افرادی ناشناس و کلاهبردار از طریق تماس تلفنی با برخی از شهروندان، اقدام به اخذ اطلاعات شخصی، محرمانه و خصوصی برخی خانوارها با عناوین پزشک خانواده و یا پرسنل بهداشتی و درمانی نموده‌اند.

 لذا بدین وسیله به اطلاع کلیه همشهریان عزیز می‌رساند هیچ کدام از پزشکان و پرسنل بهداشتی درمانی مجاز به استفاده از تلفن همراه و یا شخصی جهت دریافت اطلاعات خانوارها نیستند و کلیه شهروندان فقط در صورتی که تماس از تلفن‌های ثابت و معتبر مراکز بهداشتی درمانی دریافت نمودند، می‌توانند پس از اطمینان از هویت تماس‌گیرنده، اطلاعات بهداشتی و درمانی خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

 بنابرین مجدداً تاکید می‌گردد به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و خصوصی خود را در اختیار افراد ناشناسی که با منازل یا گوشی همراه شما شهروندان تماس می‌گیرند، قرار ندهید.»

ثبت دیدگاه