• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

دیدار فرمانده انتظامی انار و مدیران مدارس

  • 27 خرداد 1393 - 0:09
دیدار فرمانده انتظامی انار و مدیران مدارس

 غضنفری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان انار در نشست صمیمی با مدیران متوسطه اول و دوم گفت: دانش آموزان قویترین جبهه درمقابله با معضلات اجتماعی هستند و بیشترین تاثیر را در این خصوص آموزش و پرورش دارد.

وی گفت: حلقه پیوند بین آموزش و پرورش ،اولیاء دانش آموزان و نیروی انتظامی باید به صورت جدی و مستمر پیگیری شود و جزو اولویتهای کاری باشد.

ناجی مدیر آموزش و پرورش نیز در این جلسه ، معلم با انگیزه را عامل توسعه یافتگی آموزش و پرورش دانست و بر لزوم ایجاد محیط هایی با نشاط و شاداب در مدارس تاکید نمود.

در ادامه جلسه علیزاده معاونت آموزشی نیز ضمن تبریک به سعید پور اسماعیلی و فاطمه مهین ترابی کارشناسان متوسطه اول و دوم گفت : هر گونه موفقیت در آموزش و پرورش در گرو فعالیت تیمی کل اعضاء سازمان است نه فعالیت انفرادی افراد و ریاست طلبی. کارشناس متوسطه دوم ضمن تبریک به عباس علیزاده در سمت جدید معاون آموزشی نکاتی را به مدیران یاد آور شد.

در پایان جلسه مهین ترابی کارشناس متوسطه اول ضمن تشکر از زحمات علی زینلی کارشناس سابق آموزش گفت : پذیرفتن پست به تنهایی دارای ارزش نبوده اما به عنوان یک زن علاقه مند به ایفای نقش در این سمت بودم همیشه با دیدن بانوان در پست های حساس به عنوان زن به خودم افتخار میکردم و حال که این توفیق از سوی خداوند متعال نصیب بنده شده و زمینه فعالیت در این شغل فراهم شده ابتدا خداوند را سپاس می گذارم و سپس به او توکل نموده و جهت نیل به اهداف عالی آموزش و پرورش نیازمند همکاری همکاران بزرگوار و صبور می باشم. وی همچنین گفت : خدمت به خلق در راستای رضای خالق توام با اجرای قوانین سر لوحه کار بنده است. وی در پایان گفت : انسان در سختی آفریده شده است، زندگی با تحمل مشکلات و فراهم نمودن شرایط جهت پیمودن فراز و نشیب هامعنا پیدا می کند و راحت طلبی کار درستی نیست، همه همکاران را به صبوری و تحمل مشکلات کار مدیریت دعوت می نمایم.
منبع خبر :   روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار

ثبت دیدگاه