• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

سرپرست فرمانداری: شرایط آب در انار بحرانی است / باید به سوی توسعه صنعتی گام برداریم

  • 04 تیر 1393 - 0:06
سرپرست فرمانداری: شرایط آب در انار بحرانی است / باید به سوی توسعه صنعتی گام برداریم

محمد خادمی، سرپرست فرمانداری انار با بیان اینکه اقتصاد این شهرستان تک محصولی است،گفت: با توجه به شرایط بحرانی آب در استان و شهرستان انار، این شهرستان باید از اقتصاد تک محصولی خارج شده و به سوی توسعه صنعتی گام بردارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ،محمد خادمی در دیدار با ابراهیم رزانی، مسئول اداره محیط زیست شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه استان کویری کرمان در شرایط بحرانی آب قرار گرفته و به همین سبب باید تمام شهرستان‌ها به ویژه شهرستان انار، از اقتصاد تک محصولی و تکیه بر محصول پسته خارج شود.

وی با بیان اینکه استان کرمان در بحث کشاورزی در کشور دارای رتبه بالایی است، گفت: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی و بحران موجود در زمینه آب، مسئولان باید به فکر توسعه صنعتی استان باشند.

سرپرست فرمانداری انار با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش‌های مختلف، افزود: در شرایط فعلی باید از اقتصاد تک محصولی و کشاورزی به سوی توسعه صنعتی شهرستان گام برداریم.

خادمی با تاکید بر ضرورت توسعه و عمران شهرک صنعتی انار، تصریح کرد: این مهم در نهایت به توسعه بخش صنعت شهرستان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه صنعتی شهرستان، گفت: با توجه به افت سطح آب‌های زیرزمینی و لزوم خروج شهرستان انار از اقتصاد تک محصولی، باید به ابتکار استاندار کرمان مبنی بر مثلث توسعه توجه جدی شود.

سرپرست فرمانداری انار با بیان اینکه باید در راستای تشویق و جذب سرمایه‌گذاران گام برداشت، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با تکیه بر خرد جمعی، تعامل سازنده و استفاده از نیروهای نخبه، موجبات بیش از پیش رونق و توسعه صنعتی انار را فراهم آوریم.

ثبت دیدگاه