• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سرپرست فرمانداری در بازدید از آموزش و پرورش: سعی خواهم کرد در جهت اعتلای شهرستان انار قدم بردارم

  • 07 تیر 1393 - 0:06
سرپرست فرمانداری در بازدید از آموزش و پرورش: سعی خواهم کرد در جهت اعتلای شهرستان انار قدم بردارم

محمد خادمی، سرپرست فرمانداری شهرستان انار در دیدار با مدیر آموزش وپرورش انارگفت : من به عنوان نماینده دولت در شهرستان با تمام توان و تلاش سعی خواهم کرد؛در جهت اعتلای شهرستان به خصوص پیشرفت آموزش و پرورش قدم بردارم.

به گزارش سایت آموزش و پرورش، در این دیدار حسین ناجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار انتصاب محمد خادمی را  گفت و گزارشی از فعالیتها و برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت را به اطلاع سرپرست فرمانداری انار رساند.

وی افزود: برخورد با قشر فرهنگی آن هم در شهر فرهنگی مثل انار باید با برنامه ، تعامل و همدلی سازنده و مفید باشد و آموزش وپرورش همیشه درخدمت مردم این شهر خواهد بود.

محمد خادمی نیز با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ توسط مقام معظم رهبری به نام ” سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ” خاطر نشان کرد : این نامگذاری مسولیت آموزش وپرورش را سنگین نموده وامیدواریم این سازمان به عنوان یک هدایت کننده حرکت آموزشی و تربیتی نقش مهمی در پیشبرد مسائل آموزشی و فرهنگی و همچنین آینده کشور رقم بزند.

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه ضمن تاکید بر نقش معلمان و فرهنگیان در جلوگیری از تهاجم فرهنگی و اینکه آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است ،افزود: بستر برای کارهای فرهنگی در این مجموعه بزرگ آماده است و امیدواریم به صورت جدی دنبال شود.

خادمی اضافه کرد : من به عنوان نماینده دولت در شهرستان با تمام توان و تلاش سعی خواهم کرد؛در جهت اعتلای شهرستان به خصوص پیشرفت آموزش و پرورش قدم بردارم و در خدمت خانواده بزرگ آموزش و پرورش ، موجبات ارتقای شورای آموزش وپرورش را درسطح کشور با همت شما عزیزان که نخبگان آموزش وپرورش هستید ،فراهم آورم .

ثبت دیدگاه