• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

دعوت از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

  • 02 مرداد 1393 - 0:06
دعوت از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

آموزش و پرورش شهرستان انار با انتشار بیانیه‌ای از معلمان و دانش‌اموزان دعوت کرد تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

متن کامل

اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد.  امام خمینی(ره)

بار دیگر دست پلید رژیم نامشروع صهیونیستی به خون جوانان، زنان ،  کودکان و دانش آموزان  ملتی آغشته گردید که ماه هاست در محاصره مکر و ناجوانمردی قرار گرفته اند . صدها شهید و مجروح بی گناه ، قربانی تهاجم وحشیانه و ددمنشانه رژیمی شده اند که انسانیت در مقابل آن شرمنده شده است.

در آستانه روز قدس ، این یادگار ماندگار امام خمینی(ره) ، هر روز شاهد به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم و بی دفاع غزه و تجاوز به حریم مقدسات و آلوده کردن شرافت و حرمت انسانیت ، به دست رژیم متجاوز و اشغالگر صهیونیستی با حمایت ابرقدرت های جنایتکار هستیم.

بدینوسیله ما فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان انار  ، جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در نسل کشی آشکار مردم مظلوم و بی دفاع غزه را به شدت محکوم نموده و حمایت قاطع خود را از مردم ستمدیده غزه اعلام می نماییم. همچنین در راستای تجدید میثاق با وصایای گرانقدر حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری ، ضمن دعوت آحاد ملت غیور خصوصا فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان انار  ، همدوش مردم غیور و آزاده ایران اسلامی با شکوه و گستردگی هرچه بیشتر در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت خواهیم کرد و بار دیگر با فریادهای کوبنده خود ، صدای مردم بی دفاع و ستمدیده فلسطین و غزه را به گوش جهانیان خواهیم رساند .

حسین ناجی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار

ثبت دیدگاه