• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

برگزاری اولین جشن شکرانه روزه اولی‌ها در مهدالرضا امین‌شهر‎

  • 08 مرداد 1393 - 0:01
برگزاری اولین جشن شکرانه روزه اولی‌ها در مهدالرضا امین‌شهر‎

 جشن شکرانه فرشتگان آسمانی ۹ ساله شهرستان انار جمعه ۲۷ ماه مبارک رمضان در مهدالرضا(ع) امین شهر با حضور جمعی از دختران ۹ ساله و خانواده هایشان برگزار شد.

محمد خادمی سرپرست فرمانداری انار، حسین ناجی مدیریت آموزش و پرورش، حسین صیادی ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامرضا جعفری حراست آموزش و پرورش،علیرضا رشیدی رئیس شورای امین شهر، مهندس رضوی مدیرعامل سازمان موقوفات یزد و کرمان و پورعلی معاونت فرهنگی سازمان نیز در این مراسم حضور داشتند.

شروع مراسم با تلاوت کلام‌الله مجید توسط قاری نوجوان احمدرضا ذوالفقاری بود و در ادامه پخش سرود جمهوری اسلامی، بعداز آن حمل پرچم آستان قدس رضوی توسط خادمان قرآنی مهدالرضا(ع) و پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) و نقاره ها انجام شده و بعد حجت‌الاسلام رشیدی برنامه ی بسیار شادی همراه با اجرای مسابقات متنوع برگزار نمود.

سرود زیبایی نیز توسط روزه اولی‌های دبستان غیردولتی سفیران رضوان امین شهر اجرا و در ادامه سوگندنامه ای توسط یکی ازدانش آموزان خوانده و دیگر روزه اولی‌ها تکرار نمودند.

بعد از اجرای این سرود زیبا و پیمانی که این دختران آسمانی با خدای خود بستند محمد خادمی سرپرست فرمانداری انار سحنرانی کرد و بعداز سخنرانی وی، برنامه اهدای هدایایی بود که متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) بوده که توسط مسئولین به میهمانان تحویل داده شد.

در پایان مراسم، خانواده ها با پخش شله زرد که هر ساله روز ۲۷ ماه مبارک رمضان در مهدالرضا(ع) تهیه می شود، پذیرایی شدند.

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11

ثبت دیدگاه