• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تجلیل فرماندهی انتظامی شهرستان انار از خبرنگاران

  • 20 مرداد 1393 - 0:07
تجلیل فرماندهی انتظامی شهرستان انار از خبرنگاران

فرمانده انتظامی شهرستان انار در مراسم روز خبرنگار که با حضور جمعی از پرسنل این فرماندهی و صیادی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و  خبرنگاران برگزار شد، گفت: خبرنگاران بازوی توانمند پلیس در پیشگیری از جرایم محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “جعفر غضنفری” در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: ارتباط و تعامل سازنده با نهادها درون و برون سازمانی از جمله اصحاب رسانه جزء اولویت کار ماست و نیروی انتظامی از انتقادات و پیشنهادات در زمینه های مختلف استقبال می کند و مجموعه فرماندهی و در این راستا تلاش می کند محاسن را تقویت و ایرادها برطرف کند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در پیشگیری از وقوع جرائم خاطر نشان کرد: با اقدامات و فعالیت های فرهنگی و دینی می توان از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری کرد چرا که بسیاری از حوادث، اتفاقات و جرایم در نتیجه عدم آگاهی، نبود شناخت کافی و تربیت نادرست شکل می گیرند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با توجه به این موضوع می توان گفت امروزه شکل و ماهیت جرایم تغییر پیدا کرده است و وقوع جرایم سایبری در فضای مجازی افزایش یافته و نیاز مبرم به آگاه سازی مردم در این زمینه بیشتر شده است که می طلبد رسانه ها در این خصوص تعامل بیشتر و سازنده تری با پلیس داشته باشند.

فرمانده انتظامی انار در پایان با اهداء لوح تقدیر به چند نفر از خبرنگاران شهرستان انار از زحمات این قشر زحمت کش قدردانی به عمل آورد و برای خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان انار، توفیق روز افزون و سرشار از صداقت را از درگاه حضرت حق تعالی خواستار شد.

IMG_7768 IMG_7772 IMG_7777 IMG_7782 IMG_7793

 

ثبت دیدگاه