• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

جشن بازگشایی مدارس شهرستان انار

  • 02 مهر 1393 - 0:10
جشن بازگشایی مدارس شهرستان انار

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار، همزمان با روز اول مهر ماه، جشن بازگشایی در تمامی مدارس شهرستان انار و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه رحیمی ،دخترانه ربابه آزادی امین شهر و احترام محمد تهرانی لطف آباد با حضور امام جمعه ، فرماندار،فرماندهی نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

امام جمعه شهرستان انار در این آئین گفت: تقارن هفته ی دفاع مقدس و بازگشایی مدارس فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان بیش از پیش با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: هفته ی دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ ایران اسلامی است که مقاومت و رشادت ملت غیور ایران اسلامی را به منصه ظهور می رساند.
وی ابراز کرد: امنیت امروز کشور حاصل خون پاک شهدایی است که با ایثار و از خود گذشتگی جان خود را در راه دفاع از مرزهای ایران اسلامی فدا کردند.
امام جمعه شهرستان انار ادامه داد: دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام نقش مهمی در توسعه و آبادانی ایران اسلامی برعهده دارند.
حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس به دنیا ثابت کردند که می توانند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند و از آنها برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده نمایند.

 






 

ثبت دیدگاه