• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

پیام تسلیت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد انار

  • 07 اسفند 1393 - 0:05
پیام تسلیت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد انار

خبر فقدان چهره ماندگار عرصه علم و فرهنگ .ایثار .معلم عشق و از خودگذشتگی .مرحوم علی اکبر امین که با عث بر امدن اه افسوس از دل تمامی انسانهایی که قلب و دشان با مردم میتتپد شد.ضایعه ای اسفناک بر دل کهنه مردم این دیار که سالیانی بود با حضور ان فقید سعید روح و جان تازه ای گرفته بود.

انسانی بزرگ که زندگی او سراسر پر بود از اهداف والای  بشردوستاتی و انسانیت و معلمی فرهیخته که با دلی بزرگ و فکری جهانی و با قدمهای داوطلبانه بانی پرورش افکار خیر و بشردوستانه شد و در این راه ثمره عمر خود را هم از مادی و معنوی در طلب اخلاص گذاشت.

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه ازاد شهرستان انار  که بر اصولی چون جهان شمولی و انسانیت .داوطلبانه پایه گذاره شده و تمامی این اصول در وجود ان مرد تاریخ ساز این دیاربه تمام معنا  متبلور و قابل لمس بود. کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه ازاد انار این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم مرحوم امین.جامعه دانشگاهی و علمی ایران مردم قدر شناس شهرستان انار و تمامی کسانی که دل در گرو ابادانی و پیشرفت این مرز و بوم دارد تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند باری تعالی ارامش و غفران رحمت الهیی برای ان عزیز سفر کرده و

صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده  محترم امین مسئلت می نماییم.

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی انار

 

ثبت دیدگاه