• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در مراسم تجلیل از پرستاران: در حق انار ظلم شده است

  • 23 اسفند 1393 - 0:09
معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در مراسم تجلیل از پرستاران: در حق انار ظلم شده است

به گزارش سایت فرمانداری ۲۰ اسفندماه مراسم تجلیل از پرستاران با حضورفرماندار انار،معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و جمعی از مسئولین در تالار ملائکه برگزار گردید.

در این مراسم دکتر محمد میرزابیگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ضمن تشکر از مهندس خادمی فرماندار انار در بحث پیگیری مجدانه در بحث بهداشت و درمان شهرستان انار افزود: مردم شهرستان انار قدردان نیروهای بومی خود باشد که دلسوزانه برای شهرشان خدمت می کنند.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بنده از نظر مسائل درمانی در شهرستان انار راضی نیستم و واقعاٌ در حق انار ظلم شده است که به حول و قوه الهی در سال آینده خبرهای خوبی در حوزه بهداشت و درمان برای مردم شریف شهرستان انار خواهیم داشت.

دکتر میرزابیگی بیان داشت:پرستاری خدمتی صادقانه، عارفانه و انسان‌ دوستانه است که توفیقی از سوی خداوند محسوب می‌شود.

وی افزود:کسی که شغل پرستاری را به خاطر پول انتخاب کرده باشد فردی بازنده است و پرستاری موفق است که برای رضای خدا کار کند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام فلاحی امام جمعه امین شهر گفت: پرستاری شغلی سخت و دشوار اما نیکو و پراهمیت است و خدمات پرستاران شایسته‌ترین و صالح‌ترین عمل بوده چراکه در کنار بیمار هستند و در راه سلامت و بهبودی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند، قطعاً این کار رضایت خداوند و مردم را به همراه خواهد داشت.

وی افزود:حضرت زینب(س) پرستاری امام زمانش حضرت زین العابدین علیه السلام و دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشت و اگر نبود شجاعت،دلاوری و زمان شناسی آن بانوی مشعشع، شاید امروزه انتظار فرج مفهوم چندانی برای نسل امروزی نداشت.

در ادامه فرماندارانار اظهار داشت: زحمات پرستاران با هیچ معیار و شاخص مشخصی قابل اندازه گیری نیست.

وی افزود: از این رو نباید پرستاران تنها با هدف انتخاب شدن به عنوان یک پرستار نمونه به این شغل بپردازند.

مهندس خادمی با اشاره به شخصیت والای حضرت زینب(س) و اینکه آن حضرت بیش از هر شخص دیگری به دشواری و سختی کار پرستاری در جریان واقعه عاشورا پی برده است، افزود: حضرت زینب هر چند از سوی مادر گرامی خود حضرت زهرا(س) به عنوان بانوی نمونه اسلامی معرفی شد ولی به هیچ وجه هدفش از پرستاری کردن در روز عاشورا پول و یا رسیدن به مقام های دنیوی نبوده است.وی با تاکید بر الگو گرفتن همه پرستاران جامعه از حضرت زینب(س) تصریح کرد: همه انسان های مومن باید در کارها و مسوولیت هایی که باید آن را انجام دهند سه هدف مهم یعنی کسب رضایت خداوند و همچنین دست یابی به بهشت و دور ماندن از جهنم را دنبال کنند، چراکه هر هدفی غیر از این اهداف جز ضرر چیز دیگری نصیب انسان نمی کند.

در پایان مراسم از پرستاران شهرستان انار تجلیل شد.

 

parastar parastar1 parastar4 parastar3

ثبت دیدگاه