• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آمادگی شهرداری انار برای استقبال از مسافران نوروزی

  • 23 اسفند 1393 - 0:07
آمادگی شهرداری انار برای استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش سایت شهرداری، علی رحیمی راد شهردار انار از آمادگی کامل شهرداری جهت استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و اظهار داشت: با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت واحدهای مختلف شهرداری جهت آماده سازی شهر بیش از پیش شده است.

رحیمی راد با اشاره به تقارن پایان سال و عید نوروز با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بیان کرد : تجربه تاریخی نشان داد که مردم ما دیندار و علاقه مند به خاندان عصمت و طهارت هستند.

وی افزود: با فضاسازی مناسب، شهر باید رنگ مذهبی بگیرد و حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) نیز حفظ شود.

شهردار انار به برنامه ریزی های ستاد استقبال از میهمانان نوروزی شهرداری انار اشاره کرد و گفت: در این ایام در حوزه فضای سبز، شهرداری با گل کاری سطح شهر و میادین و پارکها ، چمن کاری ، کاشت ۱۰۰۰۰ اصله درخت و نیز چمن زنی و هرس درختان کلیه بوستان های شهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی گردیده است.

وی در ادامه افزود :در حوزه خدمات شهری و زیبا سازی نیز شهرداری با آماده سازی شهر، نصب پرچم و بنر، شستشوی تابلو ها ، رنگ آمیزی جداول ، آماده سازی چراغ های راهنمایی و بهسازی حاشیه بلوار جمهوری اسلامی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می باشد.

رحیمی در ادامه به عملکرد دیگر واحدهای شهرداری انار اشاره کرد و گفت : با چاپ بنرهای بزرگ از تاریخ و طبیعت و نقشه گردشگری جهت نصب در ورودی ها و سطح شهر و چاپ ۱۰۰۰۰ برگ نقشه راهنمای مسافرین نوروزی از شهر و چاپ ۳۰۰۰ کارت پستال و هماهنگی جهت بر پایی کمپ راهنمای مسافرین نوروزی به استقبال بهار و میهمانان نوروزی خواهد رفت .

شهردار انار افزود: انتظاری که از شهروندان فرهیخته و میهمان دوست انار همچون سالهای گذشته میرود آن است که بهارسبز طبیعت را با بهار چهره های شاد و لبخند های زیبای خود قرین سازند و میهمانان شهر خود را با خاطره های به یاد ماندنی همراهی وبدرقه نمایند و نیز در حفظ نظافت شهر و فضای سبز پارک ها بیش از پیش کوشا باشند.

 

ثبت دیدگاه