• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

طرح ویژه نظارت ایام نوروز در شهرستان انار آغاز شد

  • 26 اسفند 1393 - 0:03
طرح ویژه نظارت ایام نوروز در شهرستان انار آغاز شد

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: طرح نظارت ویژه ایام نوروز با توجه به افزایش تقاضا برای فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی از ۲۵ اسفند ماه همراه با مسئولان نظارتی شبکه بهداشت در سطح شهرستان انار آغاز شد.

سید احسان منصوری‌نژاد با تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: طرح ویژه نظارت ایام نوروز در شهرستان انار آغاز شده است.

وی بیان داشت: طرح نظارت ویژه ایام نوروز با توجه به افزایش تقاضا برای فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی از ابتدای اسفند ماه سال جاری در این شبکه و از ۲۵ اسفند ماه همراه با مسئولان نظارتی شبکه بهداشت در سطح شهرستان انار اجرا می‌شود.

منصوری‌نژاد افزود: در تعطیلات عید نوروز نیز دو اکیپ سیار در سطح شهر و کشتارگاه و یک اکیپ ثابت در شبکه دامپزشکی شهرستان انار فعال هستند و بر همه طباخی‌ها، رستوران‌ها، قصابی‌ها و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و پروتئینی نظارت دارند.

وی تصریح کرد: در راستای برخورد و مراقبت از سلامت فرآورده‌ها و براساس نتایج آزمایشگاهی مواردی که اجازه مصرف نداشته باشند، معدوم و با متخلفان برابر مقرارت قانونی برخورد می‌شود.

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار: عنوان کرد: این شبکه آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی‌های لازم برای نظارت بهداشتی با شماره تلفن‌های ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵  است.

ثبت دیدگاه