• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

ترافیک در محور انار – بندرعباس همچنان نیمه سنگین است

  • 03 فروردین 1394 - 0:07
ترافیک در محور انار – بندرعباس همچنان نیمه سنگین است

رییس پلیس راه استان کرمان گفت: ترافیک در محور انار – بندرعباس قابل توجه و نیمه سنگین است.

 سرهنگ احمد حجت آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند با صبر و حوصله رانندگی و فاصله طولی مناسب را با خودرو جلویی خود حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه در سایر محورهای استان ترافیک روان است اظهار کرد: تاکنون حادثه رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان کرمان گزارش نشده است.

سرهنگ حجت آبادی گفت: از شامگاه گذشته تاکنون در بیشتر محورهای استان بارش باران را شاهد بودیم که با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ها، رعایت قوانین و مقررات و جلوگیری از سرعت و سبقت غیرمجاز مورد تاکید است.

وی بیان کرد: خوشبختانه بارندگی ها در سطح استان بگونه ای نبوده که در جاده ها مشکل ایجاد شود.

وی افزود: برخی راه های استان کرمان کوهستانی و دارای شیب تندی هستند و رانندگان باید توجه داشته باشند که در این محورها با شرایط راه رانندگی کنند.

رییس پلیس راه استان کرمان تصریح کرد: با توجه به طولانی بودن محورهای استان رانندگان هرگاه احساس خستگی کردند در یکی از مناطق بکر و تاریخی استان به استراحت کافی بپردازند و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ترافیکی ارتقا یافته است افزود: با توجه به حجم بالای سفرها و متراکم بودن جاده ها رانندگان نباید با شتاب و عجله رانندگی کنند زیرا عمده حوادث در این ایام ناشی از عجله است.

استان کرمان ۹ هزار کیلومتر راه دارد.

ثبت دیدگاه