• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

رضایت مسافران اسکان یافته در مدارس شهرستان انار / اسکان مسافران از ۱۲ هزار نفر فراتر رفت

  • 10 فروردین 1394 - 20:24
رضایت مسافران اسکان یافته در مدارس شهرستان انار / اسکان مسافران از ۱۲ هزار نفر فراتر رفت

علی زینلی معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار  گفت: مردم و مسافران نوروزی از روند ارائه خدمات در مدارس طرح اسکان رضایت کافی داشتند.

معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار  در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار  از تمامی ظرفیت های خود در راستای خدمت رسانی به زائرین عزیز و مسافرین نوروزی استفاده کرده است گفت: خوشبختانه روند خدمات رسانی مسافرین نوروزی بسیار مطلوب است و تا کنون بر اساس گزارشات واصله رضایت مردم و مسافرین نوروزی را در پی داشته است.

وی با اشاره به تجهیز مدارس شهرستان  برای اسکان مسافرین تصریح کرد: مسافرین با هزینه بسیار اندکی از مدارس مجهز به امکانات رفاهی و خدماتی بهره مند خواهند شد و آموزش و پرورش در گزارشهای  متعدد اعلام کرده است علاوه بر تجهیز ۲۴ واحد آموزشی این آمادگی را دارد که در شرایط بحران نیز پذیرش نزدیک به دو برابر ظرفیت را داشته باشد.

گفتنی است تا روز دهم فروردین ۹۴ تعداد ۱۲هزار و ۷۸۰ نفر در قالب ۲ هزار و ۴۵۴ خانوار در مدارس شهرستان انار اسکان یافته اند.

 

Anar (9) Anar (1) Anar (2) Anar (3) Anar (4) Anar (6) Anar (5) Anar (8) Anar (7) IMG_2777 IMG_2849 IMG_2838 IMG_2798 IMG_2790

ثبت دیدگاه