• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تامین نظم و امنیت حاصل مشارکت اجتماعی

  • 26 فروردین 1394 - 23:43
تامین نظم و امنیت حاصل مشارکت اجتماعی

فرماندهی انتظامی شهرستان انار، در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی با توجه خاص به فعالیتهای اجتماعی در سال ۹۴،درصدد افزایش نظم و آرامش عمومی با مشارکت و همراهی مردم می باشد و بر همین اساس اولین اطلاعیه را به شرح زیر صادر می نماید:

شهروندان گرامی: با عنایت به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش حضور در سطح معابر و خیابانها با موتورسیکلت و خودرو،توجه به قوانین و همکاری با پلیس می تواند آرامش لازم را فراهم نماید.

بر همین اساس :

شایسته است تمامی افراد به ویژه جوانان گرامی با رعایت مقررات ،از ارتکاب هر نوع رفتاری که موجب اخلال در نظم عمومی ، تصادف، مزاحمت، آلودگی صوتی و ترافیک می شود جدا پرهیز نموده و همکاری لازم را با خدمتگزاران خود در تامین نظم شهری و آرامش عمومی بعمل آورند.

انتظار عموم مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان از پلیس ،برخورد قاطع با تعداد انگشت شمار افرادی است که با اقدامات و رفتار ضداجتماعی خود با موتورسیکلت و خودرو نسبت به آسایش مردم و رعایت قانون بی تفاوت می باشند که پلیس این خواسته بحق مردم را از وظایف اصلی خود می داند.

امیدوارم با همدلی و توجه به حقوق عمومی جامعه و رعایت مقررات ونظارت والدین و جوانان گرامی، شاهد سالی سرشار از نشاط و آرامش باشیم.

ثبت دیدگاه