• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

برگزاری بازارچه کار و فناوری در مدرسه دخترانه علیرضا اسماعیلی

  • 22 اردیبهشت 1394 - 22:27
برگزاری بازارچه کار و فناوری در مدرسه دخترانه علیرضا اسماعیلی

فاطمه مهین ترابی کارشناس آموزش متوسطه اول گفت :بازارچه کارو فناوری مدرسه دخترانه علیرضا اسماعیلی به همت دبیر محترم این درس سرکار خانم عسکری و با همکاری مربی پرورشی و مدیریت آموزشگاه سرکارخانم مهرابی راه اندازی شد.

وی افزود : در بازدیدی که عباس  علیزاده معاونت آموزشی آموزش و پرورش از بازارچه کار و فناوری مدرسه دخترانه علیرضا اسماعیلی داشتند، از نزدیک شاهد اجرای برنامه های این بازارچه بودند.

مهین ترابی همچنین  گفت :اولیاء دانش آموزان نیز در برپایی بازارچه و تولید محصولات(اغلب خوراکی و اغذیه ای) با ایشان همکاری داشته و در روز فروش محصولات در مدرسه حضور پیدا نموده و مشوق فرزندان بودند. البته دست سازه های دانش آموزان از قبیل تابلوهای نقاشی نیز قابل فروش بود.

وی گفت :این برنامه در راستای تحقق اهداف کتاب کار و فناوری و با رویکرد آشنایی دانش آموزان با  فلسفه تولید محصولات داخلی و سنتی، خودکفایی، نحوه خرید و فروش و برخورد با مشتری، رعایت بهداشت و نظافت و ایمنی محصولات  و … به اجرا درآمده است.

مهین ترابی در پایان ضمن تشکر از حضور دانش آموزان و مربیان مدرسه شهید گنجی در مدرسه جهت بازدید از بازارچه و خرید محصولات،

گفت : ضمنا به پیشنهاد دانش آموزان درآمد حاصل از فروش محصولات صرف امور خیریه در آموزشگاه می گردد.

 

IMG_1382 IMG_1387

ثبت دیدگاه