• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

معاون علوم پزشکی رفسنجان از داروخانه بیمارستان و اورژانس انار بازدید کرد

  • 04 خرداد 1394 - 7:37
معاون علوم پزشکی رفسنجان از داروخانه بیمارستان و اورژانس انار بازدید کرد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از محل داروخانه بیمارستان و اورژانس شهر انار بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه : دکتر لیلا چیت چی در حاشیه این بازدید گفت: در حال حاضر دو بخش اورژانس و زنان در این بیمارستان( شهر انار ) فعال هستند که دارای استوک دارویی می باشند و هر بخش به صورت جداگانه دارو را از محل انبار مرکزی تامین می نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت زیادی از راه اندازی شبکه بهداشت انار نمی گذرد تامین داروی این مرکز تا کنون توسط مرکز بهداشت رفسنجان انجام می شده است که با تمهیداتی که در این خصوص در نظر گرفته شده از جمله تجهیز نمودن انبار دارویی و داروخانه بیمارستان و معرفی این مرکز به شرکتهای دارویی ، تامین دارو و ملزومات مصرفی پزشکی به صورت مستقل انجام خواهدشد .

دکتر چیت چی تاکید کرد : طی نشستی که با مسئولین شبکه بهداشت داشتیم مقرر گردید هماهنگی لازم بین نیروهای دست اندر کار مرکز با معاونت غذا و دارو انجام و در صورت نیاز این نیروها جهت آموزش به معاونت غذا ودارو معرفی شوند .

وی با بیان اینکه جهت راه اندازی داروخانه اقداماتی باید صورت گیرد ،گفت: با توجه به کوچک بودن فضای داروخانه بهتر است که در آینده نزدیک به جابه جایی داروخانه به محل مناسب اقدام گردد .

و ی ادامه داد : جهت تجهیز داروخانه به نرم افزارو همچنین پیاده سازی سیستم انبار داری مناسب جهت نگهداری دارو و ثبت موجودی و میزان مصرف داروهای مورد نیاز باید اقدامات لازم صورت بگیرد .

دکتر چیت چی در پایان گفت : امید است با تلاش کلیه مسئولین پس از راه اندازی بخش های بستری جهت تهیه و تامین دارو و ملزومات پزشکی مشکلی نداشته باشیم.

ثبت دیدگاه