• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تقدیر از خیرین حوزه سلامت انار

  • 08 تیر 1394 - 18:32
تقدیر از خیرین حوزه سلامت انار

حضرت علی(ع): «فکر کردن به کارخیر ،آدمی را به انجام آن می‌کشاند »

سالیان درازی است که مردمان شهرمان انار در مقاطع مختلف زمانی و مکانی شاهد ظهور خیرینی عزیز می باشند که بسته به نیاز هم نوعانشان، اقدام به عملی خدا پسندانه و ماندگار می نمایند و با ایثار سرمایه خود مصائبی هر چند کم را مرتفع می نمایند، حال گاهاً این عمل خیر خواهانه در زمینه آموزش و پرورشِ کودکان و جوانان این خطه می باشد و یا گاهاً در زمینه فرهنگ و ورزش این منطقه بوده است،

مردان و زنانی نیز بوده و هستند که با فکر روشن خویش، همپا با دیگر خیرین بزرگوار، با هزینه نمودن سرمایه خود در زمینه بهداشت و درمان علاوه بر ارتقاء شاخص های سلامت جسمی و روحی شهرستان، همچون مرهمی بر زخم ها و دردهای انسان هایی بوده اند که شاید قبل از عمل خیر ایشان، برای همان مرحم و درمان مجبور به پیمودن کیلومترها بوده اند که متأسفانه بعضاً بدلیل نبود این امکانات و اجبار برای پیمودن مسافت طولانی جان خود را از دست داده اند.

بهر حال منظور از نگارش این متن تقدیر و تشکری ناقابل از خیرین بزگوار خصوصاً خیرین فعال در عرصه بهداشت و درمان شهرستان انار می باشد و از خداوند منان و رحیم خواستاریم برای آن خیرانی که در قید حیات اند همواره عمری باعزت و شرف عنایت فرماید و دست ایشان را جهت انجام امور خیر، غنی نگه دارد و برای آن دسته از خیرانی که عمرشان کوتاه گشته و اکنون در میان ما نیستند آخرتی آباد و سبز آرزومندیم و خوب است که فراموشمان نگردد که ما انسانها هر قدمی هر چند کوتاه در جهت التیام درد همنوعان و همشهریانمان برمی داریم باقیات و صالحاتی خواهد بود که در مزرعه اخروی دستگیرمان خواهد شد.

فراموشمان نگردد که در انجام و اجرای کارهای عام المنفعه شهرمان شخصیت های روحانی نیکو سرشت و سبز اندیشی همچون حاج شیخ علی گنجی نیز بوده اند که خیرین گرامی را در مسیر امور بهداشت و درمان قرار داده و به نحو احسنت کار را اجرا و به پایان رسانیده اند.

در پایان ضمن تشکر و سپاسگزاری از همه خیرین ارجمند که در طول سالیان سال همواره همراه و دوشادوش مسئولین و در راستای رفع مشکلات و و تأمین آرامش روحی، روانی و سلامت جسمی مردم گام برداشته اند از تنی چند از این بزگواران یادی خواهیم نمود. لازم به ذکر است آوردن نام تمامی خیرین در این متن کوتاه نمی گنجد ولی عدم یادآوری از ایشان دلیل بر فراموشی این عزیزان نمی باشد و برای همیشه دستبوسشان خواهیم بود.

مرحوم علی اکبر امین: ساخت کلینیک تخصصی و حصار کشی دو ضلع اراضی اورژانس .

er (7)

 

مرحوم حاج میرزا علی رشیدی: ساخت مرکز بهداشت امام سجاد(ع) امین شهر و..

er 7(6)

 

حاج حسین رشیدی: تجهیز آزمایشگاه امین شهر با خرید دستگاه سیسمکس و اتو آنالایزر و انجام امور خیریه در مرکز بهداشتی درمانی امین شهر.

er8 (4)

 

حاج میرزا عباس رشیدی: اهدای مبلغ یکصد و پنج میلیون تومان جهت خرید دستگاه بیهوشی و همچنین بهسازی سیستم برق کشی و روشنایی اتاق عمل و خرید دستگاه یو پی اس (برق اضطراری)جهت اتاق عمل.

er (25)

 

حاج علی جدیدی: پرداخت هزینه یخچالهای نگهداری خون در بیمارستان ولیعصر و پرداخت هزینه دوربین مدار بسته و سیستم گرمایشی مرکز بهداشتی درمانی گلشن.

er (1)

 

حاج آقای عباسی: پرداخت ۵۰ درصد از هزینه ساخت خانه بهاشت محمدآباد ساقی.

er (55)

 

حاج احمد حسنی: تجهیز آزمایشگاه مرکز بهداشت و درمان لطف آباد به دستگاه سیسمکس.

er (2)

 

مرحوم آرمیون: اهدای دستگاه الکترو شوک، دستگاه نوار قلب و..

er (1)

حاج اکبر بلوچی: پرداخت هزینه ساخت سردخانه در سالهای قبل و تقبل هزینه تعمیرات پانسیون آقایان و خانمها در سال ۹۴ .

er (3)

عمرتان پر بار و نام نیکتان جاودان باد ..

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار

ثبت دیدگاه