• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پل رو گذر گلشن به زودی به بهره‌برداری می‌رسد / نقش حسن ذوالفقاری در پیگیری احداث زیرگذر

  • 12 تیر 1394 - 11:20
پل رو گذر گلشن به زودی به بهره‌برداری می‌رسد / نقش حسن ذوالفقاری در پیگیری احداث زیرگذر

خداد مقبلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در مصاحبه‌ای اختصاصی با انارپرس گفت: ظرف چند روز آینده عبور و مرور از روی پل زیر گذر گلشن امکان‌پذیر خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه این نقطه از شهرستان انار به دلیل وقوع تصادفات متعدد در سال ۱۳۹۲ به عنوان نقطه حادثه‌خیز معرفی شد، افزود: در همان سال شورای اسلامی گلشن به خصوص آقای حسن ذوالفقاری به شدت پیگیر احداث این زیرگذر بودند که در نهایت این طرح جزء طرح‌های ملی پذیرفته شد و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار نیز برای آغاز عملیات اجرایی آن تخصیص یافت.

خداداد مقبلی با اشاره به پیشرفت فیزیکی این زیر گذر گفت: کل پروه در حال حاضر ۷۵ درصد و پل روگذر نیر ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مقبلی در ادامه از تخصیص ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به این پروژه در سال ۹۳ خبر داد و افزود: این در حالی است که در سال جاری هیچگونه اعتباری به این پروژه تخصیص نیافته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر علی‌رغم کمبود اعتبارات این طرح با شتاب و پیشرفت مطلوبی در حال اجراست و ظرف یکی دو روز آینده عبور از روی پل ممکن می شود اما عملیات اجرایی زیر گذر همچنان ادامه دارد.

مقبلی با اشاره به میزان مطالبات پیمانکار پروژه گفت: در حال حاضر پیمانکار بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان از این طرح مطالبه دارد و با توجه به نیاز ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان اعتبار عمرانی دیگر برای این پروژه می‌توان ادعا کرد جمعا ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت بهره‌برداری از این طرح مورد نیاز است.

 مصاحبه از:‌مریم ایمانی

ثبت دیدگاه