• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

برگزاری دومین جشن شکرانه روزه اولی‌ها توسط مهدالرضا(ع) امین شهر

  • 26 تیر 1394 - 6:36
برگزاری دومین جشن شکرانه روزه اولی‌ها توسط مهدالرضا(ع) امین شهر

دستهای کودکان، هنگامی که به آسمان نیاز گلدسته می شود عرشیان سکوت کرده و استجابت دعایشان را نظاره می کنند به راستی چه شکوهی والاتر و زیباتر از شکوه نیایش کودکان.

مهدالرضا(ع) آستان قدس رضوی امین شهر برآن شد تا جشن شکرانه ای برای سحرخیزان کوچک برای آنان که اولین بار است میهمان خدا شده اند را عصر روز ۲۷ ماه مبارک رمضان برگزار نماید این مراسم با حضور جمعی از فرشتگان آسمانی ۹ ساله و گرما بخشیدن این محفل با حضور خانواده های ایشان و مسئولین شهرستان انار مهندس خادمی فرماندار، خانم خادمی مشاور فرماندار، حسین ناجی ریاست آموزش و پرورش، مهندس رضوی ریاست محترم سازمان موقوفات آستان قدس رضوی و حجت الاسلام فلاحی امام جمعه امین شهر برگزار شد.

در این مراسم برنامه های مختلفی از جمله قرائت قرآن کریم، سرود جمهوری اسلامی، اجرای نماهنگ امام رضا(ع) همراه با پخش صلوات خاصه، اجرای سرود و سوگندنامه توسط دانش آموزان دبستان غیردولتی سفیران رضوان، اجرای برنامه بسیار زیبای حجت الاسلام باقری و در آخر اهدای جوایز متبرک آستان قدس رضوی به آسمانی های ۹ ساله توسط مسئولین.

در آخر شله زرد نذری که هرساله مواد آن از اول ماه مبارک رمضان در سالن مهدالرضا(ع) که جمع کثیری از خواهران قرائت قرآن کریم را دارند گذاشته شده و صبح ۲۷ رمضان پخته می شود، بین کلیه شرکت کنندگان توزیع شد.

خدایا خیلی سعی کردم قدر اولین مهمونی رو بدونم، به ما توفیق بده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه خود را در رمضان از این به بعد هم حفظ کنیم

الهی آمین

 

CIMG5807 CIMG5855 DSC07370 DSC07382 DSC07388 DSC07396 DSC07400

ثبت دیدگاه