• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آغاز پیش ثبت نام پیاده‌روی اربعین از یکشنبه

  • 14 شهریور 1394 - 19:55
آغاز پیش ثبت نام پیاده‌روی اربعین از یکشنبه

محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت و گو با باشگاه خبرنکاران با اشاره اعزام زائران به عتبات در اربعین حسینی اظهار کرد: پیش ثبت نام اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی به منظور ظرفیت سنجی از فردا(۱۵ شهریور) آغاز می شود و متقاضیان که می خواهند به صورت غیرکاروانی و چه هوایی و چه زمینی اعزام شوند  می توانند با مراجعه به سامانه www.samah.haj.ir نسبت به انجام پیش ثبت نام خود اقدام نمایند.

 وی در ادامه افزود: این ظرفیت سنجی به این منظور صورت می گیرد که تعداد متقاضیان و اینکه اعزام ها از چه شهرها و استان هایی است مشخص شود و زائران در اطلاعیه های بعدی از نحوه اعزام خود باخبر می‌شوند.

 نظافتی با تا کید بر اینکه تنها کسانی می توانند در ایام اربعین به عتبات اعزام شود که در این پیش ثبت نام شرکت کنند گفت: پس از تکمیل اطلاعات و انجام پیش ثبت نام در سامانه سماح کد رهگیری به زائران داده می شود.

 مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: مسئولین عراقی اعلام کرده اند که در پیاده روی امسال حتما ارائه روادید ضروریست و در حال حاضر مشغول مذاکره با این مسئولان هستیم تا در اطلاعیه های بعدی هزینه روادید، نحوه عبور از مرزها و اینکه در قالب گروه های چند نفره اعزام ها صورت می گیرد، اعلام شود.

ثبت دیدگاه