• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

آغاز ثبت‌نام دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی

  • 05 آبان 1394 - 22:36
آغاز ثبت‌نام دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله‌الحسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداریها و سوگواریهای همه عزاداران حسینی، به اطلاع کلیه داوطلبان می رساندکه پذیرش در رشته های تحصیلی – مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور براساس سوابق تحصیلی صورت می گیردوثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی خواهد بودکه پس از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی ثبت نام از روز دوشنبه مورخ۹۴/۰۸/۰۴ آغاز و تا روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۰۸/۰۷ پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان که حداکثر تا تاریخ ۹۴/۱۱/۳۰ موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی می‌شوند ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر ۵۰ کدرشته محل) برای گزینش در رشته‌های تحصیلی مذکور اقدام نمایند. لازم به توضیح است دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته از روز دوشنبه مورخ ۹۴/۰۸/۰۴ در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی:www.sanjesh.org در دسترس خواهد بود.

ضمناً هر داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود.

شایان ذکر است داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ شرکت نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل گروه آزمایشی انتخابی خود را نیز تغییر دهند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می‌شود، لذا کلیه داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۱۵۰/۰۰۰ (یکصد و پنجاه هزار) ریال بابت هر گروه آزمایشی به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

ثبت دیدگاه