• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

۱۰ گوشی برتر اندرویدی ۲۰۱۵

  • 17 آبان 1394 - 15:46
۱۰ گوشی برتر اندرویدی ۲۰۱۵

سال نوی میلادی در راه است و پایگاه معتبر ایندیپندنت در گزارشی ۱۰ گوشی اندرویدی برتر را معرفی کرده است. اگر از طرفداران محصولات اپل نیستند، بهتر است به این فهرست نگاهی بیندازید.

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، اندروید از محصولات گوگل است که به واسطه‌ی تعداد گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل، به محبوب‌ترین سیستم عامل تلفن همراه تبدیل شده است. حدود پنج میلیون اپلیکیشن و هزاران گوشی اندرویدی باعث شده تا اندروید تمام سلیقه‌ها را راضی نگه دارد.

پیش از هر چیز لازم است بگوییم که قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های خرید اینترنتی گرفته شده و ممکن است در ایران کمی متفاوت باشند.

۱٫ سامسونگ گلکسی S6 Edge پلاس – قیمت: ۸۲۷ دلار
ظاهر این گوشی واقعا متفاوت و البته دلچسب است. نمایشگر ۵٫۷ اینچی و با لبه‌های خمیده‌ی این گوشی باعث می‌شود تا در نگاه اول جذب آن شویم. رزولوشن و تراکم پیکسلی بالا، کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی آن نیز کاملا نیاز کاربر را برطرف می‌کند.

ده گوشی برتر اندرویدی در آستانه کریسمس

۲٫  گوشی HTC One A9 – قیمت: ۶۳۲ دلار
این گوشی در ماه آینده میلادی به بازار عرضه می‌شود و پرچمدار جدید اچ تی سی خواهد بود. ظاهر آن فوق‌العاده زیبا است که بی‌شباهت به آیفون ۶S نیست، با این تفاوت که نمایشگر پنج اینچی آن رزولوشن بالاتری را به کاربر ارائه می‌دهد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی A9 بی‌نظیر است. سرعت گوشی و عمر باتری هم در جایگاه قابل قبولی قرار دارد.

ده گوشی برتر اندرویدی در آستانه کریسمس

۳٫ سونی Xperia Z5 – قیمت: ۶۹۸ دلار
جیمز باند از این گوشی در فیلم اسپکتر (شبح) استفاده می‌کند. نمایشگر ۵٫۲ اینچی این گوشی تصاویر زنده‌ای را نمایش می‌دهد و دوربین آن قابلیت ضبط فیلم با کیفیت ۴K را نیز دارد. عمر باتری این گوشی با هر بار شارژ نسبت به رقبا بیشتر است. علاوه بر این موارد، Z5 ضدآب نیز هست. این گوشی با رنگ جیمز باندی (مشکی) هم با بازار عرضه شده است.

ده گوشی برتر اندرویدی در آستانه کریسمس

۴٫ گوگل نکسوس ۵X – قیمت: ۵۱۰ دلار
برند نکسوس مختص شرکت معتبر گوگل است. این گوشی‌ها همواره به آخرین نسخه اندرویدی مجهز بوده و مقاومت بالایی هم دارند. نمایشگر ۵٫۲ اینچی و دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسلی بسیار خوب آن باعث شده تا نام این گوشی بر سر زبان‌ها بیفتد. گوگل نکسوس ۵X مجهز به سیستمی است که در مواقع عدم استفاده می‌تواند مصرف انرژی را تا حد چشمگیری کاهش دهد. حسگر انگشتی سریع آن در پشت گوشی تعبیه شده است.

ده گوشی برتر اندرویدی در آستانه کریسمس

۵٫ موتورولا Moto X Style – قیمت: ۵۲۶ دلار
ضخامت و وزن موتو ایکس از برخی از رقبا بیشتر است، اما کیفیت بدنه‌ی آن فوق‌العاده است. نمایشگر ۵٫۷ اینچی آن از کیفیت خوبی برخوردار است. پشت گوشی به شکلی خمیده طراحی شده و همین مسئله باعث شده تا موتو ایکس، علیرغم ابعاد بزرگش، به راحتی در دست جای بگیرد. همچنین دو اسپیکر در جلوی گوشی قرار دارد که صدای قدرتمندی را به کاربر ارائه می‌دهد.

ده گوشی برتر اندرویدی در آستانه کریسمس

۶٫  گوشی LG G4 – قیمت: ۵۵۵ دلار
ال جی G4 به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی مجهز است و بدنه چرمی‌اش ظاهری شیک و متفاوت را به آن داده است. رزولوشن بالای تصویر قطعاً رضایتمندی شما را در پی خواهد داشت. این گوشی برای خاموش و روشن کردن، کم و زیاد کردن صدا و عکاسی فقط یک دکمه دارد که آن هم در پشت گوشی تعبیه شده است. کم کم به آن عادت خواهید کرد.

ده گوشی برتر اندرویدی در آستانه کریسمس

۷٫ بلک‌بری Priv – قیمت: ۸۴۲ دلار
پریو اولین گوشی اندرویدی شرکت بلک‌بری است. محصولات بلک‌بری از نظر امنیت و حریم خصوصی یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر هستند. نمایشگر لمسی ۵٫۴ اینچی این گوشی در کنار کیبورد کشویی آن سبب شده تا این گوشی ظاهری متفاوت به خود بگیرد. اندازه این کیبورد در مقایسه با کیبورد گوشی‌های دیگر بلک‌بری کمی کوچک‌تر شده است، اما شما همچنان می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

ده گوشی برتر اندرویدی در آستانه کریسمس

۸٫ روک – ۷۴ دلار
گوشی Rook محصول اپراتور تلفن همراه EE در بریتانیا است که برای ارائه‌ی خدمات ۴G این شرکت عرضه شده است. به همین منظور، روک بر روی اپراتور EE لاک شده است. نمایشگر ۴ اینچی روک حرفی برای گفتن در مقابل رقبا ندارد، اما امکان اتصال به اینترنت ۴G و قیمت بسیار ارزان آن باعث شده تا در فهرست قرار بگیرد.

ده گوشی برتر اندرویدی در آستانه کریسمس

۹٫ مارشال لندن – ۶۰۰ دلار
طراحی گوشی به شکل هدفون و آمپلی‌فایر است؛ محصولی که مارشال با آن معروف شد. این گوشی به یک مبدل دیجیتال – آنالوگ مجهز است که موسیقی را به شکلی باورنکردنی جذاب‌تر می‌کند. علاوه بر این مسئله، دو درگاه هدفون بر روی گوشی وجود دارد، به این معنا که همزمان دو نفر می‌توانند به موسیقی گوش دهند. این گوشی به یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی مجهز است و حجم صدا نیز توسط یک دکمه‌ چرخ‌دار در کنار گوشی کنترل می‌شود. اگر به موسیقی اهمیت می‌دهید، این گوشی انتخابی بسیار مناسب است.

ده گوشی برتر اندرویدی در آستانه کریسمس

۱۰٫ گوشی HTC Desire 626 – قیمت: ۳۳۱ دلار
قیمت نسبتا مناسب و ظاهر مدرن آن باعث شده تا دیزایر ۶۲۶ در این فهرست قرار گیرد. نمایشگر پنج اینچی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی پنج مگاپیکسلی بدون شک نیاز شما را پاسخ می‌دهد. حافظه‌ی داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت بوده و همچنین می‌توانید از حافظه جانبی از نوع MicroSD هم استفاده کنید.

ده گوشی برتر اندرویدی در آستانه کریسمس

نظر ما
گوشی HTC One A9 زیباترین گوشی این فهرست است، اما لبه‌های خمیده‌ی گلکسی S6 اج پلاس متفاوت‌ترین تکنولوژی را به شما ارائه می‌دهد. با این حال، اگر دوربین و عکاسی برایتان مهم است، در انتخاب سونی Xperia Z5 شک نکنید.

منبع: Independent
ترجمه: وبسایت فرادید

ثبت دیدگاه