• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

درخواست آزادی ۶ مامور نیروی انتظامی «متهم به قتل» ‌رد شد

  • 26 آبان 1394 - 18:55
درخواست آزادی ۶ مامور نیروی انتظامی «متهم به قتل» ‌رد شد

قضات دادگاه کیفری استان تهران با رد اعتراض شش مامور پلیس سبزوار، قرار بازداشت آنها را تائید کردند.

 به گزارش  جام جم آنلاین، رسیدگی به این پرونده همزمان با تیراندازی شش مامور پلیس به خودروی پراید سفید و مرگ سه سرنشین آن و زخمی شدن یک پسر جوان آغاز شد.

ساعت یک بامداد دوشنبه، چهارم آبان در سه‌راه افسریه دو خودروی سمند و پژو با تعقیب یک خودروی پراید، سد راه راننده پراید شده و شش مرد مسلح با سلاح کلاشینکف و کلت به سمت چهار سرنشین خودروی پراید شلیک کردند. با حضور امدادگران اورژانس در محل مشخص شد راننده خودرو و دو سرنشین دیگر به علت اصابت گلوله کشته شده‌اند. دیگر سرنشین پراید که لباس سربازی نیروی انتظامی به تن داشت نیز با شلیک گلوله مجروح شده بود.

با ارسال پرونده به دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات از ماموران پلیس توسط سجاد منافی‌آذر بازپرس شعبه سوم دادسرا آغاز شد.

۶۳۵۴۳۶۰۲۸۸۹۳۴۴۶۵۰۵

یکی از ماموران به بازپرس پرونده گفت: همراه پنج نفر از همکارانم با دریافت نیابت قضایی برای دستگیری یک متهم به قتل با دو خودرو به تهران آمدیم. ساعتی قبل فرد مظنون را حوالی افسریه شناسایی کردیم. برای دستگیری او وارد عمل شدیم که به علت ادامه مسیر خودروی پراید، مجبور به تیراندازی شدیم. در این حادثه پسر ۲۴ ساله که به‌عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب بود همراه برادر ۳۰ ساله و دوست ۲۶ ساله‌، جانشان را از دست دادند.

پس از تحقیق از شاهدان ماجرا و بررسی محل تیراندازی، با دستور بازپرس جنایی تهران، شش مامور پلیس به اتهام قتل عمد بازداشت شدند.

با اعتراض ماموران پلیس به قرار بازداشت موقت، پرونده برای رسیدگی به اعتراض شش افسر بازداشت شده، به شعبه دوم دادگاه کیفری استان ارسال شد که روز گذشته قضات دادگاه کیفری به ریاست قاضی نورالله‌عزیزمحمدی پس از مطالعه پرونده قرار بازداشت موقت شش مامور پلیس به اتهام قتل عمد را تائید کردند. در حال حاضر ماموران در بازداشتگاه دژبان نیروی انتظامی باز داشت هستند.

ثبت دیدگاه