• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

موج حمایت مردمی از روزنامه اطلاعات به دلیل انتشار اخبار خاتمی

  • 23 آذر 1394 - 16:20
موج حمایت مردمی از روزنامه اطلاعات به دلیل انتشار اخبار خاتمی

روزنامه اطلاعات نوشت: به دنبال چاپ تصویر و خبری از رئیس جمهور اسبق ایران ـ حجت‌‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی در روزنامه اطلاعات یکشنبه، ۱۵ آذرماه، موج آرامی از خبرهای موافقت، حمایت یا مخالفت از چاپ این خبر میان خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و صفحات مجازی به راه افتاد.

به تدریج همه با خبر شدند و در ظرف کمتر از ۴۸ ساعت حرکتی مردمی و خودجوش در ایام تعطیل پایان ماه صفر مبنی بر حمایت از روزنامه اطلاعات آغاز شد. کمپین خرید روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه ۲۲ آذرماه، به راه افتاد و همگان در فضای مجازی یکدیگر را با خبر کردند. سرانجام در روز یکشنبه، حماسه‌ای مردمی، آرام و مؤقر در سطح ایران و شهرهای مختلف رخ داد.

مردم بار دیگر همدلی و همراهی خود را با مسئولان پاک دست و پاک دامن و با اخلاق نظام نشان دادند. صبح یکشنبه، مقابل کیوسک‌های مطبوعاتی مردمی را دیدیم که برای خرید روزنامه اطلاعات صف کشیده بودند و به رغم افزایش تیراژ، روزنامه در کوتاه زمانی تمام شد. همزمان از اغلب شهرستان‌ها خبر رسید هموطنان شهرستانی نیز در ساعات اولیه صبح، تمامی شمارگان روزنامه را خریدند.

روزنامه اطلاعات از همه هموطنان عزیز که وفاداری خود را به روزنامه و نیز به قانون و قانونمندی و حمایت از شخصیت‌های پاک و صادق و متقی کشور اعلام کردند، قدردانی می‌کند.

ثبت دیدگاه