• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ازدواج «بیمه» شد

  • 25 آذر 1394 - 18:18
ازدواج «بیمه» شد

ازدواج در پی انعقاد تفاهمنامه ای میان وزارت ورزش و جوانان و بیمه ایران، بیمه شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، با حضور محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان و سید عباس حسینی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران تفاهم نامه بیمه ازدواج امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد حیدری عضو هیات مدیره بیمه و معاون فنی بیمه ایران در مراسم امضای تفاهمنامه یاد شده ، اظهار کرد: متقاضیان این بیمه می توانند تا ۱۵ روز دیگر به بیمه ایران مراجعه کنند و این بیمه را خریداری کنند.
حیدری گفت: بر اساس این بیمه ، هزینه مشاوره های پیش ازدواج، مهریه، هزینه مراسم برگزاری ازدواج و خسارات ناشی از طلاق و یا فوت همسر بیمه شده است و خانواده ها با خریداری بیمه ازدواج و پرداخت ماهیانه مبالغی می توانند، هنگام ازدواج فرزندانشان از این امکانات بهر مند شوند.
وی افزود: فرد در این بسته بیمه ای در هر مقطعی که نیاز باشد می تواند سرمایه را خارج کند و پس از آن دوباره سرمایه را بازپس گرداند.
اکبر افتخاری عضو هیات مدیره و معاون طرح و برنامه بیمه ایران نیز جوانان را سرمایه اجتماعی جامعه عنوان کرد.
افتخاری اظهار کرد: یکی از اولویت های جامعه، ازدواج است و بیمه ایران آمادگی رفع دغدغه جوانان را دارد.

**خریداری بیمه ازدواج تا ۱۵ روز دیگر
سید عباس حسینی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت بیمه ایران گفت: اهداف بیمه ازدواج در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از بنیاد خانواده است و حمایت از جوانان و رفع دغدغه آنان مبنای توسعه و عدالت اجتماعی است.
وی اجرای بیمه ازدواج را از برنامه های دولت تدبیر و امید برای امید بخشی به جامعه به ویژه جوانان عنوان و اظهارکرد: این موضوع از اهداف اصلی شرکت بیمه ایران نیز به شمار می آید.
حسینی همچنین با اشاره به این که پاسخ به نیازهای اجتماعی جامعه از جمله برنامه های بیمه ایران است، افزود: بیمه ازدواج از جمله خدمات جدید و منطبق بر نیاز روز جامعه طراحی شده است.
وی خاطرنشان کرد: مراحل پایانی عرضه این بیمه به خانواده ها در حال انجام است و خانواده ها تا ۱۵ روز آینده می توانند این بیمه را برای فرزندانشان خریداری کنند.
مدیر عامل بیمه ایران در ادامه اظهارکرد که بسته بیمه ازدواج که با مشارکت معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان تدوین شده است و در تدوین این بیمه انعطاف لازم وجود دارد تا همه خانواده با شرایط مالی متفاوت قادر به خریداری آن باشند.

ثبت دیدگاه