• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

انتقاد از وضعیت نابسامان ورودی لطف‌آباد و حیف و میل بیت‌المال

  • 09 دی 1394 - 17:41
انتقاد از وضعیت نابسامان ورودی لطف‌آباد و حیف و میل بیت‌المال

یکی از شهروندان لطف‌آباد گفت: در روستای لطف‌آباد، نزدیک به دو ماه است که خیابان اصلی و ورودی روستا را به هم ریخته‌اند تا بهسازی کنند. نفس کار خوب است و دست مریزاد دارد اما نه اینکه وقتی همه چیز را به هم ریختند، دیگر کاری برای درست کردنش انجام ندهند. الان ورودی روستا از ورودی زمینهای کشاورزی هم بد‌تر شده است

وی افزود:  کدام ارگان باید از اسراف بیت المال جلوگیری کند؟ آقایان بخشدار و فرماندار که احتمالا وقت نمی‌کنند رسیدگی کنند دهیاران را رصدکنند، چون جلسه دارند.

این شهروند ادامه داد: بعد از بارندگی اخیر، مقدار زیادی سیمان که برای جدول‌گذاری روستای لطف‌آباد کنار خیابان رها کرده بودندتا هر وقت صلاح دانستند جدول گذاری را شروع کنند، زیر باران خراب شد. دهیاری لطف‌آباد با توجه به اینکه کارگر دائمی دارد، می‌توانست فقط با یک تلفن به آن کارگر بگوید که سیمان‌ها را جابجا کند یا حداقل داخل نزدیک‌ترین مغازه بگذرد تا بیت المال  هدر نرود. حالا این را می‌شود گذاشت به پای فراموش‌کاری اما کجای دنیا دیده‌اید سیمان را آن هم به قولی پر ملات با ماسه قاطی کنند و آماده استفاده باشد اما بعد از اینکه ملات پر سیمان آماده شد، بگذارند به امان خدا تا همان شکلی مثل یه تپه خشک شود؟ این حیف‌ و میل‌ها در بیت‌المال صورت می‌گیرد اما اگر کسی هزینه ۱۵۰ هزار تومانی سهم دهیاری برای گازکشی را نداشته باشد، یک ریال هم به او تخفیف نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مگر اسراف گناه نیست آن هم بیت‌المال روستایی که بودجه ناچیزی دارد؟ کاش بخشدار جلسه توجیهی برای دهیاران بگذارد.

IMG-20151229-WA0015

ثبت دیدگاه