• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

بازداشت ۳۸ دانشجوی بسیجی در تجمع‌ غیرقانونی مقابل وزارت نفت

  • 10 بهمن 1394 - 20:09
بازداشت ۳۸ دانشجوی بسیجی در تجمع‌ غیرقانونی مقابل وزارت نفت

پلیس پایتخت از دستگیری ۳۸ تن در تجمع غیرقانونی صبح شنبه ۱۰ بهمن مقابل وزارت نفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پی تجمع غیرقانونی مقابل وزارت نفت، ۳۸ نفر از افرادی که در این تجمع شرکت کرده و اقدام به اخلال در نظم عمومی کرده بودند، دستگیر شدند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ، دستگیر‌ی‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی انجام شده و این افراد پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده خواهند شد.

هدف از این تجمع اعتراض به آن چیزی بود که آن را قراردادهای نفتی منعقد شده بین ایران و کشورهای اروپایی می‌نامیدند اما در شعارها بیش از همه به «کرسنت» اشاره می‌شد. نخست رسانه‎های اصولگرایی چون پایگاه اطلاع رسانی بسیج و تسنیم، از این تجمع خبر داده و تجمع کنندگان را «دانشجویان بسیجی» سه دانشگاه امام صادق(ع)، امیرکبیر و خواجه نصیر خوانده بودند.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی مدعی شده که نیروهای یگان ویژه با ضرب و شتم شدید، دختران دانشجوی حاضر در تجمع را دستگیر کردند.

سیدسعید نجیبی مسئول اجرایی جنبش عدالت‌خواه دانشجویی، از دستگیری رئیسی دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی و تعدادی دانشجو در تجمع جمعی از دانشجویان مقابل وزارت نفت خبر داد.

ثبت دیدگاه