• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از ساختمان تالار شهر انار

  • 03 اسفند 1394 - 16:43
بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از ساختمان تالار شهر انار

محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از نزدیک در جریان بهسازی ساختمان تالار شهر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار، علیزاده ضمن ابراز خرسندی از تعامل شهرداری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان نیازمند حمایت جدی مسئولین شهرستان است و شهرستان انار دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگ و هنر است و جوانان مستعدی در این عرصه دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این موضوع که آمادگی مساعدت‌های لازم در خصوص تامین بعضی از امکانات مورد نیاز این مجتمع را دارد، افزود: با توجه به همکاری و تعامل سازنده شهرداری و شورای شهر با اداره فرهنگ و ارشاد با توجه به استعداد‌های فراوان هنری در سطح شهرستان در آینده شاهد شکوفایی استعداد و پیشرفت امور فرهنگی و هنری شهرستان باشیم و به جایگاه واقعی هنر در سطح استان و کشور دست یابیم.

علی رحیمی، شهردار انار نیز در این بازدید گفت: کار ساخت و مرمت این ساختمان از اوایل بهمن ماه سال جاری آغاز شده و در آینده‌ای نزدیک تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید تا به عنوان مکان مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری مورد استفاده قرار گیرد.

ساختمان تالار شهر انار در بلوار جمهوری قرار دارد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

ثبت دیدگاه