• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

کمک خیرین به بیمارستان انار

  • 04 اسفند 1394 - 5:24
کمک خیرین به بیمارستان انار

به شکرانه انجام موفقیت آمیز چهارعمل چراحی در بیمارستان انار، حاج محمد خادمی رییس شورای شهرستان انار هزینه خرید ۱۵ دستگاه تلویزیون بخش بستری بیمارستان را پرداخت کرد.

وی ضمن تبریک این اقدام بزرگ ازهمه خیران و نیکوکاران به ویژه آقایان حاج حسین عبدلی و حاج میرزا عباس رشیدی تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد کمک جامعه بزرگ خیران اناری به بیمارستان در قسمت‌های مختلف ادامه پیدا کند.

 خادمی اظهار داشت: به نیت مرحوم پدرم شادروان حاج شیخ نصرالله خادمی این هدیه ناقابل را به بیمارستان انار پیشکش نمودم و برای رفاه حال بیماران حاضرم هر اقدامی انجام دهم.

همچنین حاج حسین عبدالرضایی فرزند حاج حسن با اختصاص مبلغ ۳۰ میلیون تومان هزینه یک دستگاه blood gas را پرداخت نمود. وی نیز ضمن تبریک انجام عمل‌های موفقیت آمیز در بیمارستان برای همه بیماران شفای عاجل و برای تمامی خیرین و کادر پزشکی بیمارستان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

خانم دکتر گنجی، معاونت درمان شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان انار نیز با ابراز تشکر از این دو بزرگوار گفت: دستگاه blood gas برای اندازه‌گیری گاز خون اطفال و سایر بیماران در اتاق عمل، اورژانس و بخش‌های بستری کاربرد بسیار حیاتی و ضروری دارد.

کمپین حمایت از بیمارستان انار مراتب تقدیرو تشکر فراوان خود را از آقایان حاج محمد خادمی و حاج حسین عبدالرضایی ابراز می‌دارد.

IMG-20160223-WA0009

ثبت دیدگاه