• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

وضعیت آب در رفسنجان بحرانی است

  • 07 خرداد 1395 - 13:48
وضعیت آب در رفسنجان بحرانی است

دکتر محسن ارسلان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان گفت: این شهرستان در زمینه آب وضعیت بحرانی دارد و اگر این وضعیت مدیریت نشود، صنعت کشاورزی ما به یک‌باره فلج می‌شود .

به گزارش واحد خبر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان،معاون سیاسی واجتماعی فرماندار در همایش مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی در فرمانداری اظهار داشت: اقتصاد شهرستان رفسنجان بر پایه کشاورزی است و کشاورزان طی این سال‌ها با تلاش خود باغ‌های پسته زیادی ایجاد کردند.

وی بیان داشت: این شهرستان در زمینه آب وضعیت بحرانی دارد و اگر این وضعیت مدیریت نشود، صنعت کشاورزی ما به یک‌باره فلج می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان تصریح کرد: مبنای چاره‌اندیشی برای این وضعیت مدیریت مصرف آب‌های موجود است.

وی با اشاره به مصرف برق کشاورزی و غیره افزود: اگر در این زمینه هم رعایت نشود و در ساعت‌های پیک مدیریت مصرف نداشته باشیم، هزینه‌های آن غیرقابل جبران است و با قطعی مواجه می‌شویم.

ارسلان با تأکید بر داشتن نگاه ویژه در مصرف انرژی خاطرنشان کرد: همه به ویژه کشاورزان همت کنند و با همکاری در مدیریت مصرف چالش‌های روبه‌رو را کم کنند.

این مسؤل با اشاره به شعار سال متذکر شد: زمانی می‌توانیم به شعار سال جامه عمل بپوشیم که قدم‌های مؤثری برای رسیدن به عمل واقعی برداریم و این مهم با همت همه مردم محقق می‌شود.

ثبت دیدگاه