• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اسکلت کوهنورد ۲۱ ساله پس از ۶ ماه کشف شد

  • 20 خرداد 1395 - 14:11
اسکلت کوهنورد ۲۱ ساله پس از ۶ ماه کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان صبح امروز از کشف جسد کوهنورد ۲۱ ساله مشهدی پس از ۶ ماه در کوه “هزار” شهر “راین” خبر داد.

سرهنگ “علی کشاورزی” در کفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام  یک خانواده مشهدی در آذر ماه سال گذشته مبنی بر اینکه فرزندشان به تنهایی به قصد پیمایش کوه هزار راین کرمان  وارد  این شهر شده و تاکنون خبری از وی ندارند تحقیقات و جستجوی پلیس و عوامل هلال احمر در منطقه آغاز شد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به صعب العبور بودن و شرایط آب و هوایی کوه هزار در آذر ماه سال گذشته جستجوی چند روزه کوهنورد ۲۱ ساله مشهدی در منطقه توسط پلیس و نیرو های امدادی بی نتیجه ماند.

سرهنگ “علی کشاورزی” گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده در سال جاری و تشکیل یک تیم کوهنورد از اهالی منطقه جستجوی وی آغاز و اعضای این تیم موفق شدند پس از گذشت ۶ ماه  اسکلت وی را با توجه به گذشت زمان به همراه کارت عابر بانک و دیگر مدارک هویتی در ارتفاعات کوه هزار کشف کنند.

وی گفت: هنوز علت اصلی فوت این ورزشکار مشخص نشده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان به شهروندان  و کوهنوردان توصیه کرد: افرادی که به قصد کوه پیمایی به مناطق کوهستانی می روند لازم است حتما از تجهیزات ایمنی خصوصاً کفش مناسب استفاده کنندتا دچار حادثه نشوند و حتما لباس گرم و غذا همراه خود داشته باشند و قبل از گشت زنی در کوه وضعیت جوی و نقشه منطقه را کاملا بررسی و از کوهپیمایی انفرادی حدالامکان خوداری کنند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.