• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

گزارش تصویری از جهاد نکاح زنان با داعش و جهاد زنان کوبانی علیه داعش

  • 17 مرداد 1395 - 23:50
گزارش تصویری از جهاد نکاح زنان با داعش و جهاد زنان کوبانی علیه داعش

جهاد نکاح یا مجاهدت جنسی فتوایی مشهور از شیخ محمد ابن عبدالرحمن العریفی ساکن عربستان سعودی است.

این شیخ وهابی که دارای مدرک دکتری اصول دین است از حامیان سرسخت عقاید انحرافی  محمد ابن عبدالوهاب وتفکرات افراطی ابن تیمیه است. وی حضوری فعال و پررنگ در شبکه‌های اجتماعی داشته و صفحه شخصی او شش میلیون بازدید روزانه دارد. العریفی پنج دختر و سه پسر و یک نوه داشته و در فتواهای خود برفرزند آوری و عدم جلوگیری از بارداری زنان تاکید می ورزد.

او صاحب فتواهای جنجالی از جمله جهاد المناکحه است در این فتوا شیخ عریفی از زنان و دختران می خواهد به سوریه رفته و با مجاهداننکاح کنند تا به بهشت بروند.

این فتوا باعث بحث و جدل فراوان میان علمای اهل سنت شد و بسیاری نیز به طعنه از او خواستند که دختران یا همسر و یا خواهران خود را برای جهاد نکاح و رسیدن به بهشت به سوریه بفرستد.

گرچه او بعدها فتوای خود را تکذیب کرد اما انتشار این فتوا که با دلارهای نفتی  عربستان غنی سازی شده بود شش هزار زن و دختر را از کشورهای مختلف برای کسب دینار و دلار و ریال و مختصری عشق و حال !!!و در آخر کسب بهشت!!! به سوریه و عراق سرازیر نمود .

شیخ العریفی از مخالفان مشهور شیعه است و همیشه تروریست ها را به جنگ با حکومت سوریه، ایران، عراق و شیعیان یمن و حزب الله لبنان فرا می‌خواند.

العریفی با عکسی در کنار «الاحلام» خواننده زن اماراتی و با حضور فیزیکی در جنگ یمن و در کنار سربازان عربستانی و همچنین ایستادن در کنار میز سرو مشروب و مسافرتهای تفریحی به شهر لندن به شیخی خبرساز تبدیل شد.

عکسهای زیر مقایسه‌ای تصویری بین دو گروه زن و دختر است،؛ زن و دختران کوبانی در جهاد با داعش همراه با غیرت و تفنگشان و دختران و زنان چچنی، مصری، تونسی و اردنی از مریدان  شیخ العریفی در جهاد دوشادوش داعش به همراه…… قضاوت با خوانندگان عزیز تا بعد

شیخ علی گنجی

 

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۲۲   a b c

ثبت دیدگاه