• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سارق طلا و پول توسط پاسگاه انتظامی جوادیه فلاح دستگیر شد

  • 01 شهریور 1395 - 23:18
سارق طلا و پول توسط پاسگاه انتظامی جوادیه فلاح دستگیر شد

عبدلی، فرمانده پاسگاه انتظامی جوادیه فلاح از دستگیری سارق طلا و پول در این منطقه خبر داد.

وی گفت: طی مراجعه حضوری یک زن به پاسگاه انتظامی جوادیه فلاح موضوع سرقت طلا از دختر سه ساله در حین خواب و مبلغ ۸۰۰ هزارتومان وجه نقد را اطلاع داد.

عبدلی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ،منابع خبری فعال و پس از پیگیری مجرمین تحت تعقیب و سابقه دار و بررسی‌های دوربین های مداربسته محل وقوع ، شناسایی سارق در دستور کار مامورین این یگان قرار گرفت که با رد زنی و چهره نگاری موفق به شناسایی سارق به هویت آقای م-پ فرزند غلامحسین اهل بم و ساکن جوادیه فلاح شدیم.

فرمانده پاسگاه انتظامی جوادیه فلاح گفت: وقتی مشخص گردید سرقت توسط نامبرده صورت گرفته، ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل سکونت سارق واقع در خیابان اصلی عزیمت کردند اما وی قصد درگیری به وسیله سلاح سرد با مامورین را داشته که با هوشیاری مامورین، دستگیر شد.

عبدلی افزود: این فرد در مرحله اول بازجویی منکر هرگونه ارتکاب جرم گردید اما در بازجویی های فنی و طرح سوالهای متفاوت و پاسخهای ضدونقیض نهایتا به بزه انتسابی خود معترف و اعلام نمود اموال سرقتی را در مکان دیگری مخفی نموده که مامورین به محل عزیمت و اموال به سرقت رفته را کشف و به مالباخته تحویل دادند و در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی ارسال گردید.

ثبت دیدگاه