• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حضور جمعی از فرهیختگان و فعالان اناری در برنامه تلویزیونی «شب‌های کرمان»

  • 04 شهریور 1395 - 11:58
حضور جمعی از فرهیختگان و فعالان اناری در برنامه تلویزیونی «شب‌های کرمان»

برنامه تلویزیونی «شب‌های کرمان» شامگاه پنجشنبه چهارم شهریور ۱۳۹۵ به شهرستان انار اختصاص دارد. در این برنامه جمعی از فرهیختگان و فعالان اناری نیز حضور خواهند داشت.

عباس بهنویی، معاون سیاسی امنیتی فرماندار انار در این خصوص به انارپرس گفت که این برنامه ساعت ۲۱ تا ۲۲ پنجشنبه شب از شبکه کرمان پخش می‌شود.

به گفته بهنویی، تیم این برنامه در روزهای گذشته اقدام به تصویربرداری از آثار تاریخی انار مانند امامزاده، ارگ ساسانی، کاروانسرا و… و همچنین مصاحبه با برخی فعالان و کشاورزان کرده که در این برنامه پخش خواهد شد.

معاون سیاسی فرماندار انار همچنین گفت که در این برنامه جمعی از فرهیختگان، هنرمندان و فعالان شهرستان انار از جمله «ابوالفضل خادمی نخبه دانشگاهی و مبتکر تولید کود ارگانیک، حسین مهرابی شاعر، فاطمه عبدلی حافظ قرآن و دارنده مقام بین‌المللی در مسابقات قرآن، مهدی تهرانی فعال اقتصادی و کارآفرین برتر استانی، جواد نادری چاووش‌خوان، سید داوودصابری نویسنده و و کارگردان، اکبر چاهخویی قاری قرآن و دکتر حسین مهرابی، استاد دانشگاه» حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین حسین علی‌نژاد و علیرضا رضازاده، دو هنرمند اناری نیز در این برنامه اقدام به خوانندگی دو بیتی‌های محلی خواهند کرد.

 

ثبت دیدگاه