• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

تک‌پوش طلای اهدایی نوعروس اناری به بیمارستان انار برای بار چهارم به فروش رفت

  • 09 مهر 1395 - 10:22
تک‌پوش طلای اهدایی نوعروس اناری به بیمارستان انار برای بار چهارم به فروش رفت

تک‌پوش طلای اهدایی نوعروس اناری به بخش دیالیز بیمارستان انار برای بار چهارم به فروش رفت.

یک دبیر بازنشسته اناری به نیت سرور آزادگان حضرت امام حسین (ع) این تک‌پوش طلا را به مبلغ دو میلیون و ۶۵۰ هزارتومان خریداری کرد و خواستار این شد که این پول صرف کودکان سرطانی شود.

۸۷۹۸

وی که خواست نامش محفوظ لماند، گفت: من هر ماه بخشی از حقوق بازنشستگی‌ام را پس‌انداز می‌کنم و بعد از اینکه مبلغ قابل توجهی شد، آن صرف کار خیرخواهانه می‌کنم. این بار نیز لازم دیدم که این پول را صرف خرید این تک‌پوش کنم تا برای کودکان سرطانی مورد استفاده قرار گیرد.

این دبیر بازنشسته پس از پرداخت هزینه تک‌پوش طلا، این تک‌پوش را نیز به کمپین بیمارستان انار برگرداند تا صرف همان نیت نوعروس شود.

پیش از این نیز سه تن دیگر این تک‌پوش طلای نوعروس اناری را خریداری کرده بودند و ضمن پرداخت پول این تک‌پوش، آن را نیز دوباره به کمپین پس داده بودند تا صرف نیت نوعروش در بخش دیالیز بیمارستان شود.

نفر نخست یک جوان اناری بود که این تک پوش را به دو برابر قیمت یعنی چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خریداری کرد و بعد از پرداخت پول، تک‌پوش را هم برگرداند و گفت که تک‌پوش را با همان نیت نوعروس در بیمارستان خرج کنید و پول را هم بابت لوازم‌التحریر و کیف و کفش کودکان بی‌بضاعت مدارس بپردازید.

نفر دوم نیز رضا عبدلی (فرزند حاج حسین) بود که این تک‌پوش طلا را به مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری کرد و اعلام نمود که پول پرداختی صرف خرید فرش برای جهیزیه یک دختر شود. وی نیز تک‌پوش طلا را به کمپین برگرداند.

برای سومین بار نیز جمعی از جوانان شهرستان انار این تک‌پوش را به مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزارتومان و به نیت سلامتی امام زمان (عج) خریداری کردند و خواستار این شدند که این پول صرف خرید طلا برای «نوعروسی یتیم» شود.

تاکنون برای این تک‌پوش طلا ۱۲میلیون و ۵۰ هزار تومان پرداخت شده و تک‌پوش نیز برای اجرای نیت نوعروس اهداکننده، به کمپین بیمارستان پس داده شده است.

photo_2016-09-13_09-56-21-2

این نوعروس اناری تک‌پوش طلای خود را به کمپین حمایت از بیمارستان انار اهدا کرده است. این عروس اناری که چند روزی است ازدواج کرده، گفته است:  روزی که برای آزمایش ازدواج به بیمارستان انار رفتیم به طور اتفاقی دیالیزی‌ها را دیدم و شاهد رنج و غصه آنان و همراهانشان بودم. در دلم گفتم خدایا اگر بدون هیچ مشکلی به همسرم که عاشقانه دوستش دارم رسیدم و ازدواج کردیم یک قطعه طلا بابت کمک به بیماران دیالیزی اهدا می‌کنم که امیدوارم خدا از من قبول کند.

ثبت دیدگاه