• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

بازدید نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان از خبرگزاری ایکنا

  • 25 مهر 1395 - 22:20
بازدید نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان از خبرگزاری ایکنا

احمد انارکی محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و سخنگوی کمیته اقتصاد مقاومتی از تحریریه خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، احمد انارکی محمدی، نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ظهر یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵ از تحریریه این خبرگزاری بازدید کرد.

وی در این بازدید که از سوی حمید صابرفرزام، مدیرعامل ایکنا همراهی می‌شد، با حضور در سرویس‌های مختلف خبری خبرگزاری، در جریان روند فعالیت‌ها، تولید و انتشار خبر در اولین خبرگزاری تخصصی قرآنی در جهان اسلام قرار گرفت.

انارکی محمدی در جریان بازدید خود، بر مسائلی همانند توجه به بازی‌های رایانه‌ای، فضای مجازی، ازدواج جوانان، آسیب‌های اجتماعی، بانکداری اسلامی و پرداختن به اتحاد شیعه و سنی تأکید کرد.

وی تأکید کرد: باید وجود آسیب‌های اجتماعی در کشور را پذیرفته و آنها را آسیب‌شناسی کنیم. همچنین لازم است مشکلات جامعه را از جایگاه قرآن بیان کنیم؛ چراکه در این صورت، هرچه بگوئید، مردم اعتماد می‌کنند و چنین عملی، تأثیرات بسیاری دارد.

پرداختن به مقوله بانکداری اسلامی، موضوع، دیگری بود که این نماینده مجلس بر آن تأکید کرد و گفت:‌ بانکداری اسلامی، موضوعی بسیار مهم است اما متأسفانه در کشور ما که کشوری اسلامی است، چندان به این مسئله پرداخته نشده است.

نماینده رفسنجان و انار همچنین در بازدید از بخش بین‌الملل این خبرگزاری بر لزوم توجه به وحدت شیعه و سنی در اطلاع‌رسانی در بخش بین‌الملل تأکید کرد.

خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، نخستین و بزرگترین خبرگزاری تخصصی قرآن‌کریم در جهان اسلام با عنوان خبرگزاری قرآنی ایران که با عبارت اختصاری «IQNA» شناخته شده است، در بیستم آبان‌ماه ۱۳۸۲ مقارن با پانزدهم رمضان المبارک ۱۴۲۴ هـ.ق، با حضور خاتمی رئیس جمهور وقت افتتاح گردید.

۲۹۳۸۸۷_۳۵۹ ۲۹۳۸۸۸_۹۵۶ ۲۹۳۸۸۹_۵۹۵ ۲۹۳۸۹۰_۷۹۵ ۲۹۳۸۹۱_۶۶۱ ۲۹۳۸۹۲_۲۶۱ ۲۹۳۸۹۴_۴۴۲ ۲۹۳۸۹۶_۹۹۴ ۲۹۳۸۹۷_۷۹۲ ۲۹۳۹۰۰_۴۰۳ ۲۹۳۹۰۱_۹۹۷ ۲۹۳۹۰۲_۲۷۶ ۲۹۳۹۰۳_۵۲۳

ثبت دیدگاه