• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

ثبت مشخصات ۲۸ هزار نفر در شهرستان انار در سرشماری اینترنتی جمعیت

  • 29 مهر 1395 - 23:25
ثبت مشخصات ۲۸ هزار نفر در شهرستان انار در سرشماری اینترنتی جمعیت

سیدضیاء طباطبایی، فرماندار شهرستان انار گفت که تا صبح روز چهارشنبه ۲۸ مهر ۲۸ هزار نفر در شهرستان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۷۲ درصد در شهرستان انار در این سرشماری به صورت اینترنتی ثبت‌نام شده‌اند.

به گفته فرماندار، شهرستان انار از نظر آمار ثبت‌نامی‌ها در سرشماری اینترنتی بین ۲۳ شهرستان استان کرمان، در رتبه چهارم استان قرار دارد.

سرشماری اینترنتی تا ۳۰ مهر تمدید شده است.

سرشماری حضوری نیز آغاز شده و تا ۲۵ آبان ادامه دارد. کسانی که در سرشماری اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند، به هنگام مراجعه مامور سرشماری به منزلشان کافی است کد ۱۲ رقمی که هنگام ثبت‌نام اینترنتی دریافت کرده‌اند، ارائه دهند.

اصلاح اطلاعات خانوار در سامانه سرشماری اینترنتی

از هم اکنون امکان اصلاح اطلاعات خانوار و بازیابی کدآماری در سامانه سرشماری ۹۵ به آدرس  www.sarshomari95.ir نیز فراهم شده است و خانوارها تنها یک بار می‌توانند نسبت به بازیابی کدآماری و اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

خانوارهایی که به هر دلیلی کدآماری ۱۲ رقمی خود را در اختیار ندارند، تنها یکبار می‌توانند با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و تلفن همراهی که هنگام ثبت‌نام اینترنتی به سامانه داده‌اند، کد خود را بازیابی کنند و سپس به اصلاح اطلاعات خود بپردازند.

خانوارها می‌توانند نسبت به حذف یا اضافه کردن عضو خانوار اقدام کنند. در این مرحله امکان اصلاح تاریخ تولد، مشخصات مسکن، وضعیت اشتغال و بیکاری، وضعیت سواد وجود دارد اما امکان اصلاح مشخصات جغرافیایی مسکن خانوار، تغییر کد ملی سرپرست خانوار، حذف یا تعویض سرپرست خانوار و تغییر شماره تلفن همراه سرپرست خانوار وجود ندارد.

ثبت دیدگاه