• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

دیدار شهرداری و اعضای شورای شهر با امام جمعه انار

  • 05 آبان 1395 - 23:19
دیدار شهرداری و اعضای شورای شهر با امام جمعه انار

اعضای شورای شهر و شهردار با حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری امام جمعه انار دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر انار در این دیدار ضمن عرض تبریک به واسطه انتصاب حجت‌الاسلام منتظری به عنوان امام جمعه جدید شهرستان، برای وی آرزوی موفقیت و بهروزی کردند و ابراز امیدواری نمودند شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر شهر باشیم.

علی رحیمی شهردار انار در این دیدار گفت: امام جمعه پدر معنوی در هر شهرستان است که خیلی از معضلات و چالش‌های موجود در شهرستان را می‌تواند با استفاده از نصایح پدرانه خویش مرتفع سازد.

وی افزود: تلاش شهردار و اعضای شورای شهر این است که خلا‌ها و دغدغه‌های مردم شهر را مرتفع کنند.

رحیمی در این دیدار ضمن تاکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان، تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهر و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی شهرداری بیان داشت.

امام جمعه انار نیز از زحمات شهردار، شورای شهر و همکاران در شهرداری تشکر کرد و در ادامه از شهرداری به عنوان خدماتی‌ترین سازمان در بین سازمان‌ها و ادارات یاد نمود.

وی خدمت به مردم را بالا‌ترین و والا‌ترین عبادت‌ها دانست و با آرزوی توفیق برای شهردار و همکاران در شهرداری افزودند به امید و فضل خداوند فعالیت شما در شهرداری مایه خیر و ابادانی هر چه بیشتر شهر باشد.

ثبت دیدگاه