• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

برگزیدگان قصه‌گویی منطقه ۳ کشور معرفی شدند

  • 19 آبان 1398 - 19:11
برگزیدگان قصه‌گویی منطقه ۳ کشور معرفی شدند

برگزیدگان مرحله منطقه ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی شیراز معرفی شدند.

پس از اینکه عصر یکشنبه در دومین روز این رویداد اصغر همت به نمایندگی از هیئت داوران بیانیه پایانی این جشنواره را قرائت کرد، اسامی ۵ برگزیده این جشنواره برای معرفی به رقابت بین المللی مشخص شد.

بنا بر نظر هیئت داوران رقابت منطقه سه کشوری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی متشکل از علی خانجانی، عباس جهانگیریان و اصغر همت که در دو روز به تماشای ۳۰ اجرا نشستند در نهایت ۵ نفر را برگزیده و ۵ نفر را مورد تقدیر قرار دادند.

بر این اساس، ابتدا منتخب داوران نوجوان این جشنواره متشکل از علیرضا فیلی زاده، مصطفی صفاری و سینا دهقانی معرفی شد که نرجس شمس آبادی از استان اصفهان با قصه «افسانه هفت برادر» برگزیده شد.

سپس شایستگان تقدیر به ترتیب الفبای استان معرفی شدند که نرجس شمس آبادی از استان اصفهان با قصه «افسانه هفت برادر»، نگار بهرسی با قصه «جنگ خندق» از استان بوشهر، صغری عالی پور با قصه «گوشواره آسمان» از استان چهارمحال و بختیاری، فاطمه رشیدی با قصه «قلعه جنی» از استان خوزستان، محمدجواد علیمردانی از استان فارس با قصه «کلاغ خنزر پنزری» و فرحناز قبادی با قصه «فریب روباه» از استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

در ادامه برگزیدگان مرحله سه کشوری معرفی شدند که شب یلدا راهی تهران می شوند؛ بدین ترتیب  مصطفی جعفری از استان اصفهان با قصه «آلن کوچولو و جعبه ابزار»، سوسن حیاتی از استان بوشهر با قصه «مراد و غریبه»، بهار ملک پور از چهارمحال و بختیاری با قصه «درخشان ترین خنده دنیا»، زینب موسوی از استان خوزستان با قصه «مهمان دیوانه»  و مریم کشتکار از استان فارس با قصه «ماهی رنگین کمان» برگزیده منطقه ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی شدند.

ثبت دیدگاه