• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ثبت نام ۳۱ کتابفروشی فارس در طرح تابستانه کتاب فارس

  • 14 مرداد 1399 - 15:39
ثبت نام ۳۱ کتابفروشی فارس در طرح تابستانه کتاب فارس

معاون فرهنگی مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از ثبت نام ۳۱ کتابفروشی استان در طرح تابستانه کتاب ۹۹ خبر داد.
مهدی امیدبخش با بیان اینکه فراخوان ثبت نام طرح تابستانه کتاب ۹۹ غاز شده است، گفت:شروع طرح روز شنبه ۱۸ مرداد و پایان طرح ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۳۰ مرداد خواهد بود.
وی عنوان کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱۵۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۳۰ هزار تومان است.
امیدبخش با یادآوری اینکه کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند، افزود: کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند مشمول طرح نمی‌شوند.
معاون فرهنگی ارشاد فارس، تصریح کرد: ارائه تخفیف در این طرح شامل کتاب‌های چاپی است و سایر کالا‌های فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود.
وی با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا خرید‌های غیر حضوری با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل تابستانه امکان پذیر است، گفت: مدیریت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح بر عهده واحد‌های صنفی است.
امیدبخش در ادامه گفت: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های قبلی، برای تأیید شرکت در تابستانه کتاب ٩٩ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.
کلیه کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مربوطه نسبت به ثبت‌نام در طرح تابستانه کتاب ٩٩ اقدام کنند.

ثبت دیدگاه