• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مجموعه شعر به رسم ادب منتشر شد

  • 18 مهر 1399 - 10:02
مجموعه شعر به رسم ادب منتشر شد

کتاب به رسم ادب، گزیده شعر شاعران انقلاب و دفاع مقدس شهر جهرم به کوشش درنا بهادرانی و دانیال بهادرانی منتشر شد.

کتاب به رسم ادب مجموعه اشعاری گزینش‌شده از ادبیات دفاع مقدس این خطه از ایران اسلامی است که رشادت‌ها و ایثار رزمندگان جهرمی را پیش چشم آیندگان به تصویر می‌کشد.

این مجموعه با مقدمه حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر امام جمعه جهرم و به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در نشر صریر به چاپ رسیده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم به ایرنا گفت:  این  کتاب ۸۸ صفحه دارد و برای نخستین بار است که مجموعه‌ای از شاعران جهرمی با موضوع ادبیات پایداری و در حوزه دفاع مقدس در یک کتاب گردآوری می‌شود.

محسن نعمت‌اللهی افزود: بررسی ادبیات انقلاب و دفاع مقدس توسط پژوهشگران مستلزم وجود تألیفاتی از این دست است و امید است چاپ این کتاب ارزشمند راه را برای پژوهشگران و متفکران این حوزه بیش از پیش هموار کند.

درنا بهادرانی، دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه آزاد جهرم و از شاعران جوان جهرمی است که سرودن شعر را از نوجوانی و دوران دبیرستان با شرکت در انجمن جوانان شهر آغاز کرده است. وی اکنون مسئول انجمن بانوان جوان جهرم، عضو اصلی نمایندگی انجمن قلم در جهرم، مدیر مؤسسه کارآفرینان جوان و صاحب چند عنوان رتبه برتر در حوزه شعر در استان و کشور است.

دانیال بهادرانی نیز از شاعران مطرح استان به‌ویژه در حوزه ادبیات دفاع مقدس است که تألیف مشترک این کتاب، چهارمین کتاب وی در حوزه دفاع مقدس در کمتر از یک‌سال گذشته است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

ثبت دیدگاه