• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس:خیرین به یاری ما بیایند

  • 18 خرداد 1400 - 12:39
مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس:خیرین به یاری ما بیایند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، همراهی خیرین با این نهاد در شهرستان‌ها و فراخوانی نیک‌اندیشان برای مشارکت در امور فرهنگی و هنری را گام مهمی برای توسعه کتابخانه‌ها در استان دانست و گفت:خیرین فارس برای توسعه کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ به میدان و یاری ما بیایند.

روح الله منوچهری که روز دوشنبه در نخستین نشست انجمن خیرین کتابخانه ساز استان فارس در سال جاری سخن می گفت ادامه داد:خیرین کتابخانه ساز بازوی توانمند این مجموعه هستند و وجود خیرین به کارها برکت می دهد. 

 مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس بیان کرد: در سال های گذشته چندین طرح موفق در حوزه کتابخانه‌های عمومی فارس با همکاری خیرین انجام شده است؛خیرین کتابخانه ساز هم در حوزه پروژه های عمرانی و افزایش زیربنای کتابخانه ها و هم در زمینه اجرای طرح های نرم افزاری برای توسعه کتابخانه ها همکاری گسترده ای داشته اند.

منوچهری گفت: از نمونه های آن وجود چندین پروژه کتابخانه ای خیرساز در فارس و طرح تقویت منابع از طریق اهدای کتاب و خرید منابع مشارکتی برای کتابخانه های استان بوده است.
وی نوید اجرای طرحی جدید با همکاری خیرین در استان داد و افزود: طرحی برای ارائه خدمات کتابخانه ای به روستاها و مناطق محروم استان فارس با همکاری انجمن خیرین کتابخانه ساز استان در حال پیگیری است که در صورت تحقق این طرح، تحولی شگرف در حوزه ارائه خدمات کتابخانه ای به مناطق روستایی در فارس رقم می خورد.
در  این نشست لوح سپاس علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منظور  قدردانی از اقدامات خیرخواهانه علی نویدگویی عضو انجمن خیرین کتابخانه ساز فارس و مدیر انتشارات بین المللی نوید شیراز، به دلیل اهدای بیش از دو هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی یزد، به وی اهدا شد.

ثبت دیدگاه