• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

عصر شعر در آباده برگزار شد

  • 22 تیر 1400 - 14:15
عصر شعر در آباده برگزار شد

شاعران شهرستان‌های آباده و اقلید با برپایی عصر شعر با موضوع آزاد در شهرستان آباده گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، این نشست به همت انجمن ادب و شعر شهریار عصر دوشنبه و با حضور شاعران و نویسندگان شهرهای آباده و اقلید در فضای باز اردوگاه فرهنگی شهید رعیتی آباده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ژیلا نظری مسئول انجمن ادب و شعر شهریار آباده در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: در این همایش حدود ۷۰ نفر از شاعران آباده و اقلید در گروه‌های سنی مختلف با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضور داشتند و شاعران با خوانش اشعار با موضوعات مختلف محفلی زیبا و پر مهر رقم زدند.

همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید که در مراسم حضور داشت به خبرنگار مهر گفت: باری دیگر دیدارها تازه شد و فرهنگیان فرهیخته و هنر آوران و هنر آموزان به دور هم جمع شدند تا روحی تازه در کالبد وجودی هنر دوستان بدمند.

فاطمه سادات رسولی از میزبانی مطلوب، تمهیدات مناسب و مهمان نوازی انجمن ادبی آباده قدردانی کرد.

همچنین مسئول انجمن ادبی باران اقلید به خبرنگار مهر گفت: آباده همیشه رستنگاه ادب، سخن، موسیقی وهنر بوده و آنچه امروز در این سراچه می بی نم حضور بزرگانی است که سال‌ها بر آسمان ادب استان و کشور درخشیده اند.

حسین اقلیدی افزود: چیزی که بیشتر از همه در جلسات مشترک به چشم من آمد تنوع شاعران انجمن شعر شهریار است که مجموعه‌ای از ناهمگونی‌های سنی، سلیقه‌ای و تحصیلی این جمع را همگام کرده است که بسیار تجربه موفقی در این سال‌هایی است که حال و روز شعر اصلاً خوش نیست.

وی ادامه داد: همین که جوانان جویای نام و پیران خردورز از جریان شعر غافل نشده اند ما را امیدوار می‌کند که این زمزمه خاموش شدنی نیست.

شهرستان‌های آباده و اقلید به ترتیب در ۲۷۶ و ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارند.

ثبت دیدگاه