• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سه کتاب در حوزه‌ علوم انسانی در جهرم منتشر شد

  • 16 مرداد 1400 - 7:15
سه کتاب در حوزه‌ علوم انسانی در جهرم منتشر شد

چهار کتاب «درآمدی بر آسیب‌های گردشگری در جهرم»، «کارتابل» و «روان‌شناسی بازی» به همت نویسندگان جهرمی در موضوعات گردشگری، مستند داستانی و روان‌شناسی منتشر شد.

کتاب «درآمدی بر آسیب‌های گردشگری در جهرم» در شمارگان هزار نسخه اثر فلور آزادگان جهرمی به همت نشر شهید مصلی‌نژاد جهرم به چاپ رسید.

«درآمدی بر آسیب‌های گردشگری در جهرم» دارای ۶ فصل  با عناوین کلیات، مکان‌های تاریخی، تفریحی، و گردشگری جهرم، مزیت‌ها و چالش‌ها، فرصت ها، تهدیدها و راهبردها و راهکارهای توسعه گردشگری شهرستان جهرم در ۹۱ صفحه است و علاقمندان می‌توانند کتاب را از کتابفروشی‌های معتبر جهرم تهیه کنند.

کتاب «روان‌شناسی بازی» نوشته پروین مسعودیان، نویسنده‌ جهرمی در ۵۰۰ نسخه به همت انتشارات سپند مینو منتشر شد.

این کتاب درباره روان‌شناسی بازی است؛ با تأکید بر اینکه یکی از بهترین راه‌های شناخت استعداد و توانمندی کودکان، تقویت هوش و تمرکز آنها، بازی‌های هدفمند و اصولی است.

این کتاب با بیان اینکه بازی هدفمند خاصیت درمانی و آرام بخشی، تقویت روابط والدین و فرزندان، آموزش مهارت‌های زندگی، مهارت‌های حسی و حرکتی و…. را دارد، درصدد آموزش بازی هدفمند برای غنی کردن اوقات فراغت کودکان و تقویت تمرکز و توانمندی آنها در ارتباط با محیط خود و مدرسه است.

همچنین مستند داستانی «کارتابل» اثر محمدرضا حدادپور، روحانی جهرمی در ۲۰۴ صفحه در انتشارات حداد به چاپ رسید. تب مژگان، اردیبهشت، حیفا، کف خیابون، حجره پریا و… از جمله آثار این نویسنده جهرمی است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

ثبت دیدگاه