• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بازگشت محمود بصیری، بازیگر اناری به تلویزیون + تصاویر سریال

  • 09 تیر 1393 - 0:13
بازگشت محمود بصیری، بازیگر اناری به تلویزیون + تصاویر سریال

محمود بصیری، بازیگر اناری که از هشت سال قبل به دلیل شباهت به محمود احمدی‌نژاد ممنوع‌الفعالیت شده بود، با سریال “سیگنال موجود است” به تلویزیون باز می‌گردد.

این سریال که درباره “خوانندگی” است، برای پخش در شبکه سه تولید می‌شود.

این سریال دارای ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای است و سیامک انصاری، مهران غفوریان، علی صادقی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، آناهیتا همتی، محمود بصیری، حامد وکیلی و امید روحانی گروه بازیگران اصلی آن را تشکیل می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، مسعود فرخنده طینت تهیه کننده مجموعه تلویزیونی ” سیگنال موجود است ” در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این شبکه درباره آخرین وضعیت پروژه گفت: تصویربرداری سریال در استودیویی در خیابان سبلان ادامه دارد و بازیگرانی که بیشترین بازی را در این لوکیشن دارند، سیامک انصاری، علی صادقی، آناهیتا همتی، امید روحانی و محمود بصیری هستند.

وی افزود: این سریال از سوم خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر کلید خورده است و اکنون ۳۰ درصد آن تصویربرداری شده. تاکنون در لوکیشن های مختلفی از جمله خانه پرهام در خیابان وفامنش، استودیویی زیرزمینی حوالی فاطمی، هتل شیان ضبط داشته ام و یکسری سکانس ها هم خیابانی بوده اند که حوالی شهرک غرب برداشت کردیم.

فرخنده طینت در پاسخ به این که با توجه به مضمون قصه آیا برای تصویربرداری به خارج از کشور نیز سفر خواهید کرد یا نه، ادامه داد: نه، طراح صحنه سریال زحمت زیادی کشیده و مکان هایی را پیدا کرده‌اند که به لحاظ تصویری به لوکیشن های خارجی نزدیک است. گروه برای تصویربرداری به کشورهای خارجی نمی رود اما ممکن است در صورت نیاز به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس یا اروپا برویم و نماهایی عمومی از این کشور برداشت کنیم اما دکوری بزرگ برای طراحی شبکه های خارجی ساخته ایم که در داستان به اصطلاح استودیوهای شبکه های ماهواره ای است.

 داستان این سریال درباره جوانی به نام پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد اما در هیچ کدام از سبک های موسیقی به موفقیت دست پیدا نمی کند. بنابراین به تشویق دو تن از دوستان خود تصمیم می گیرد که برای خوانندگی به خارج از کشور سفر کند.

محمود بصیری، بازیگر اناری با دوچرخه به این طرف و آن طرف می‌رود.

چه نیکوست که زمینه حضور این بازیگر در شهرستان انار و تقدیر از او فراهم شود

amin khosroshahi-2-159

عکس‌هایی از سریال “سیگنال موجود است”

81720-244582-1404033804 Signal-Mojoud-Ast-www.98naz.com-16 Signal-Mojoud-Ast-www.98naz.com-7 Signal-Mojoud-Ast-www.98naz.com-24 Signal-Mojoud-Ast-www.98naz.com-5

 مطلب مرتبط:

مصاحبه انارپرس با محمود بصیری، بازیگر اناری سینما، تئاتر و تلویزیون

ثبت دیدگاه