• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

کنکاشی درباره خبر ممنوع‌التصویری مسافران برزیل

  • 24 تیر 1393 - 0:06
کنکاشی درباره خبر ممنوع‌التصویری مسافران برزیل

خبرگزاری ایسنا: این روزها در حالی خبرهایی مبنی بر ممنوع‌الکاری هنرمندان مسافر برزیل، از سوی برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود که هم اینک سریال‌ها و برنامه‌هایی از این هنرمندان در حال پخش از تلویزیون است و هیچ منبع رسمی هم این خبر را تایید نکرده است.

از جمله مسافران حاضر در برزیل، نرگس محمدی – بازیگر سریال «ستایش» – بود که در صورت حقیقت داشتن خبر ممنوع‌التصویری این افراد و غضب صداوسیما به آنها، به نظر می‌رسید تلویزیون پیش از همه باید پخش این سریال را متوقف می‌کرد که این اتفاق نیفتاد.

 سعید سلطانی – کارگردان سریال «ستایش» – در واکنش خبر به ممنوع‌التصویر شدن برخی هنرمندان از جمله نرگس محمدی که این روزها ایفاگر نقش «ستایش» در این مجموعه است، با ابراز تعجب وناراحتی، حاشیه‌های پیش آمده برای این هنرمندان را نادرست می‌داند.

 وی در پاسخ به پرسش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا که صحت ممنوع‌التصویر و ممنوع‌الکار شدن مسافران برزیل را جویا شد، از رسانه‌هایی که چنین خبرهایی را منتشر می‌کنند، انتقاد می‌کند و می‌گوید: چرا به این حاشیه‌های نادرست دامن می‌زنند؟ چیزی به من اعلام نشده است وهمچین خبری صحیح نیست.

 سلطانی در پایان تاکید می‌کند: سریال «ستایش» متوقف نشده است و پخش آن ادامه دارد؛ ان‌شاء‌الله که چنین چیزی درست نباشد.

 پیش از این جواد‌ هاشمی، سرپرست هنرمندان اعزامی به برزیل درباره ممنوع‌الکار شدن برخی هنرمندان در تلویزیون به نقل از مهدی فرجی مدیر شبکه یک اعلام کرده بود که هیچ‌ کسی از هنرمندان به برزیل رفته در تلویزیون ممنوع‌الکار نیست.

 این در حالی است که گفته می‌شود، برغم پیشنهاد جواد هاشمی برای اجرای برنامه «شب‌های شیدایی» – برنامه‌ای که پیشتر هم اجرای آن را عهده‌دار بوده – تلویزیون با این تصمیم مخالفت می‌کند.

 با این حال تهیه‌کننده «شب‌های شیدایی» در گفت‌وگو با ایسنا عدم حضور جواد هاشمی در این برنامه را به موضوع دیگری نسبت می‌دهد.

 محمد شکیبانیا می‌گوید: برنامه‌ی ما از اول رمضان شروع شد و ایشان هفته اول ماه رمضان را ایران نبودند، در نتیجه علیرغم میلمان از مجری دیگری استفاده کردیم.

 به گزارش ایسنا، در ماه اخیر سفر هنرمندان به برزیل برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۴ با حاشیه‌هایی همراه بود به طوری که با حذف ایران در دوره اول این بازی‌ها و برگشتن مسافران هم این حاشیه‌ها تمام نشد و به تازگی هم خبر ممنوع‌الکاری و ممنوع‌الورودی پنج شش نفر از مسافران برزیل در سازمان صدا و سیما در رسانه‌ها مطرح شده است.

 پیش از این نیز مطالبی به نقل از جواد هاشمی، سرپرست هنرمندان اعزامی به برزیل در برخی رسانه‌های منتشر شد که درباره ممنوع‌الکار شدن برخی هنرمندان در تلویزیون اعلام کرده بود: واقعا اگر ما اینقدر بیچاره شده‌ایم که سازمان صداوسیما هم از ما حمایت نکند پس بگویند تا برویم سراغ صنف گوشت‌فروش‌ها تا از آنها بخواهیم از ما حمایت کنند. اگر این خبر درست باشد، واقعا متاسفم که بابت پوشیدن شلوارک هنرمندان ما باید در تلویزیون ممنوع‌الکار شوند. احتمالا این هنرمندان قتل انجام داده‌اند که چنین حکمی برایشان صادر شده وگرنه ما همه با هم در برزیل بودیم و خلافی از کسی سر نزده است.

 هاشمی با تأکید بر اینکه صداوسیما باید از ما حمایت کند، خاطرنشان کرده بود: پیامکی به آقای ضرغامی و رئیس دفتر او فرستادم و در آن گلایه‌هایم را بدون تعارف عنوان کردم و امیدوارم با توجه به اینکه ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم جواب من را بدهند.

ثبت دیدگاه